Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valmiiksi taas ärsyttää muutto. Siihen toki on vielä kuukausi aikaa, mutta silti. Kakkaa on se.

Perseen tippumisesta tuli mieleeni! Olen epäilemättä ollut vaarassa menettää perseeni. Zumba on vaaraksi. Uskon, että liian lujasti jos zumbaloi, niin perse voi ruuvautua irti.
Ihan mahdollista. Muistelen että joskus yö-ketjussa lady Xairalta lähti pää irti.

Sitä mää ihmettelen että perseet olalle ja vttu päähän?
Kenen perseet ja tarvitaanko viiden lapsen äiti että pää mahtuu?

Perkele, että olis komia tuollainen UAZ. Tässä lähistöllä on pihassa moinen. Jos joskus erehdyn ottamaan alkomahoolia, haen varastosta M05 maastopuvun, laitan päälle, sängyn alta kenkälaatikosta muutama setelin ja meen koputtaan oveen.

Siinä ei kyllä eurorekkaria ole, eikä oo liikkunut ainakaan neljään vuoteen minkä tässä oon asunut. Entässitten?

Taitaa btw olla yhtä kova huuto siinä jos alkaa ehdotella vaimolle uazin ostoa kuin siinä että ostaa uazin. Sillä erolla että ekassa vaihtoehdossa ei oo uazia ja vikassa sellainen on.

Perkele, että olis komia tuollainen UAZ. Tässä lähistöllä on pihassa moinen. Jos joskus erehdyn ottamaan alkomahoolia, haen varastosta M05 maastopuvun, laitan päälle, sängyn alta kenkälaatikosta muutama setelin ja meen koputtaan oveen.

Siinä ei kyllä eurorekkaria ole, eikä oo liikkunut ainakaan neljään vuoteen minkä tässä oon asunut. Entässitten?

Taitaa btw olla yhtä kova huuto siinä jos alkaa ehdotella vaimolle uazin ostoa kuin siinä että ostaa uazin. Sillä erolla että ekassa vaihtoehdossa ei oo uazia ja vikassa sellainen on.

Tai vanha kunnon kunnon vanha land rover defender mallia armeijan vihreä.

Back
Ylös Bottom