Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en tullut mieleen, vaan jokin tuli mun mieleen. Jokin ajatuksenkaltainen muisto menneestä, missä tein äsken juurikin keskivartaloa vahvistavia liikkeitä. Örgh, enpä ollut muutamaan kuukauteen moisia tehnytkään.
Vaikka niskaa juilii edelleen täytyy muuten kehua hierojaa kun sai läskinkin lihat näyttämään isoilta. Tulee jämerän näkönen ku dieettaa.

Jahas se on kipeys joka meinaa iskeä lekalla päähän. Aamulla kävin hammaslääkärissä ja kun naamasta alkoi hävitä puudutus niin alkoi räkää tunkea ulos oikein olan takaa ja nyt tässä sitten ihmetellään pikkuhiljaa turpoavia poskionteloita. Voihan kakkapylly sentään.

Mitä ne teki sulle?:eek: Olisit nyt ollut kaukaa viisas ja ottanut lääkettä ennenkuin puudutus lakkaa. Itse toimin näin vaikka kipukynnystä onkin.

Jahas se on kipeys joka meinaa iskeä lekalla päähän. Aamulla kävin hammaslääkärissä ja kun naamasta alkoi hävitä puudutus niin alkoi räkää tunkea ulos oikein olan takaa ja nyt tässä sitten ihmetellään pikkuhiljaa turpoavia poskionteloita. Voihan kakkapylly sentään.
Aikoinaan kun tuli poistettua viisureita niin kipeäksihän siitä tuli. Tai wannabe-kipeäksi, kun ei se flunssaa ollu, kuumetta muutenvaan. On nii paljo paskaa ihmisen suussa et tulehukset nousi sen siliän tien.

image.webp

Back
Ylös Bottom