Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luontodokumentti vai "luontodokumentti"?Kauheeta kiljuntaa kuuluu yläkerrasta. Pelataak ny jotain jääkendoa vai?
e: itsellä luontodokumentti töllössä
Luontodokumentti vai "luontodokumentti"?
Eikö sieltä nykyään saa näkymään mitä tahansa mihin aikaan tahansa.Mitä ny telkkarista tähän aikaan päivästä tulee.
Eikö sieltä nykyään saa näkymään mitä tahansa mihin aikaan tahansa.
Eli tursuaa ulos boksista ja pikkarit missälie tuhruissa. Laatu laski ny pahasti.Ostin hetken mielijohteesta lähikaupasta 2 pussia sipsejä, pussin nachoja, 2 pussia karkkia ja 6packin Garagea![]()
Tai mitä jos Ifk nussuttaa paitsiossa koko pelin ja Husso kaatuilee, kun joku luistelee 8 metrin päästä...P.s. Mitäs jos tappara pelaa seuraavan matsin alusta alkaen kuudella pelaajalla + molari
Ei ollut voittomaali,.... mutta en kuitenkaan ymmärrä mistä puhut...Tai mitä jos Ifk nussuttaa paitsiossa koko pelin ja Husso kaatuilee, kun joku luistelee 8 metrin päästä...
Minä en oo nähny tänä vuonna edes omaani. Siis motörpyörää.Mie oon nähnyt tänään jo ainakin kolme moottoripyörää, onko nyt kesä?
Voi yök. Viime viikon karkkipussi oli liian pieni, ni hamstrasin nyt sitte tarpeeks. Ja kaikki piti luonnollisesti syödä. Okei, nyt mulla on ähky.
Mie näin tuolla tallissa kaksi ja liikenteessä yhden. Aamun lumisateesta päätellen, eijole.Mie oon nähnyt tänään jo ainakin kolme moottoripyörää, onko nyt kesä?