Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullakaan ei oo Vappusuunnitelmia. Eikä kyllä taida tullakaan. Oon kotona ja salilla, jahka löydän sen treenikärpäsen jostain tässä vklopun aikana...

Minulla olisi HerraTjjlle ehtotus, annan satarosenttisen #lihavaolo takuun

käyppä kuule vetäisemässä annos vohveliunelma kahvilassa, olikohan se nimi noin, siinä kulmaa vastapäätä kuitenki

Ai nii semmonenki oli aukastu..pitänee käyä.

Ja jos sitten illalla pistäs tykin päälle ja kattelis staaaar waaarssia. Ja söisi.

Pitäsköhän syödä itsensä kipeäksi tänään?

ns. see-food dieetti, jos näkee ruokaa, se pitää syödä

Huomenna vasta megasyöppöpäivä, tänään mennään perinteisen jauhelihan ja puuron voimalla. Paino on päässyt perskules laskemaan melkein kilon, vahinko täytyy korjata pikaisesti! Tää lituska mahakin on ihan jees, muttei läheskään niin jees kuin iso pussi karkkia huomenna :)

Jaahns, ois pari kirjaa kansantaloutta. Woijjee. Mutta iloksenne kerron, että Patti vetäs matikankokeesta eilen täydet pisteet, että ei se aivan turha oo. Musta vois joku saada virmaansa vaikka hyvän kassakoneen, tai laskimen. #työkokeiluun

Vappu on kyllä turhin "juhla" ikinä. Jeesusjuhlatkin parempia. Kansainvälinen työläisten juhla. Kuka perkele juhlii, että on työläinen? Mä en tekis päivääkään töitä ellei olis pakko.

En juhli.

Tosin en käytä alkomahoolia muutoinkaan, niin enhän mä silloin juhli ikinäskään.

Mitä on päivän lounaslistalla? Kaupassa pitäs hilpaista.
image.webp

Back
Ylös Bottom