Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahaa, nyt on mullaki oma! Ja nyt ku se sitte on, eihän sitä tietysti tuu käytettyä. Hmm, toimiikohan se sohvalla käytettynä... Lattialla on tapahtunut jonkinlainen papanakatastrofi. En oo edes itte syyllinen.
Haahaa, yeaah right :D!

Edit. Ja kyllä sille rinssille niin kävi.

Autot hitokseen paskassa, sisältä ja ulkoa... Ei virtsaa tietääkseni, pitäisi pestä

Edit... onk se Mese C vai E
C vain.

E. Tommone.

Liitteet

• IMAG1216_1_1.webp
    IMAG1216_1_1.webp
    147,7 KB · Katsottu: 148
Oho, olin voittanut viime lauantaina Lotossa 3 euroa. Kannattaa noita lappuja kai joskus tarkistellakin! En tiedä mitä teen tällä rahalla!

Kyllä noin iso voitto melkein kannattaa jo sijoittaa. Ettei mene kaikki turhuuksiin.

Onko antaa vinkkejä sijoituskohteeksi?

Mä itse sijoitan vain rahastoihin niin en välttämättä ole paras antamaan vinkkejä.
Tuon voisi tietysti jakaa muutamalle sopivalle rahastolle niin olisi vähän hajautettu riski.

Hmm, niin mullakin on rahastoihin sijoitettuna jotain... Pitäisköhän kokeilla jotain uutta!? Ostaa täysin uutta rahastoa tai sitten riehaantua ja ostaa joku osake? Tai osa osakkeesta. Riippuu varmaan yhtiöstä, mutta en tiiä minkä konkurssipesän osakkeita vois saada 3 eurolla. Ei oo toi osakesijoittaminen kovin tuttua. Musta tulee vielä rikas!

Back
Ylös Bottom