Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rahaa olis, mutta ei näin pitkän nousun jälkeen tee mieli ostaa. Ei nyt enää paljon nuosuakaan oo näkyvissä.Minähän olen lähes ketjun vanhin HerrasMies
onko muilla,ketjun,kunteilla tähän aikaan vuodesta sijoitusongelmia
olen tainnut hyljätä suunnitelman teliasoneran omistajaksi ryhtymisestä ku maksaa niin huonoa osinkoa
Kuulemma ranteet menee tohjoksi kukkakauppiaana.
Eli ilmeisesti henkisesti raskasta kun joutuu viiltelemään itseään?
Minähän olen lähes ketjun vanhin HerrasMies
olen tainnut hyljätä suunnitelman teliasoneran omistajaksi ryhtymisestä ku maksaa niin huonoa osinkoa
Rahaa olis, mutta ei näin pitkän nousun jälkeen tee mieli ostaa. Ei nyt enää paljon nuosuakaan oo näkyvissä.
Minähän olen lähes ketjun vanhin HerrasMies
Son hyvä, että taas ilmoittautui joku kristallipallon omistaja. Ei varmaan osinkolappujakaan kannata ostaa, kun osinkotuotot on vaan 5% ja patjan alla ne sentään lämmittää.Rahaa olis, mutta ei näin pitkän nousun jälkeen tee mieli ostaa. Ei nyt enää paljon nuosuakaan oo näkyvissä.
No oot sä kyllä sitten peukalottoman miehen sormien määrän edellä...ostaa hyvää osingon maksajaa, ei niitä lappoja kuitenkaa tuu myytyä
nimim. olen vain ostanut, myynnin puolella on vielä neitsyys tallella
nimim. ruumiini korimalli vuodelta 1978
Ei niitäkään halua kalliilla hinnalla ostaa.ostaa hyvää osingon maksajaa, ei niitä lappoja kuitenkaa tuu myytyä
Enhän mä mitään romahdusta kuitenkaan ennustanut. Ei se tämän päivän 5%osinko vielä firmasta hyvää sijoitusta tee.Son hyvä, että taas ilmoittautui joku kristallipallon omistaja. Ei varmaan osinkolappujakaan kannata ostaa, kun osinkotuotot on vaan 5% ja patjan alla ne sentään lämmittää.
Mutta jos osaat ennustaa nousuttomuutta, niin mitä eroa ?Enhän mä mitään romahdusta kuitenkaan ennustanut. Ei se tämän päivän 5%osinko vielä firmasta hyvää sijoitusta tee.
Tää soi taukoamatta päässä :D ihan hyviä kipaleita tullu tosta elastinen feat ohjelmasta.
Ei se tämän päivän 5%osinko vielä firmasta hyvää sijoitusta tee.
No, jos firmojen tulokset ei kasva niin ei pörssikurssitkaan kovin korkealle nouse tai ollaan kuplassa. Nyt jos katsotaan isoimpien firmojen omia ohjeistuksia tälle vuodelle niin ei siellä tulokset kasva. Osaat varmaan kertoa jonkun yhtiön mikä on maksanut yli kymmenen vuotta 5% osinkoa.Mutta jos osaat ennustaa nousuttomuutta, niin mitä eroa ?
Kyllä minun kirjoissa vuosikausia jatkunut yli 5% osinkotuotto tekee firmasta hyvän sijoituksen, jos nyt oletetaan, ettei kysessä ole jokin täysin kuolevan alan firma joka jakaa rahaa kassastaan tuottojen sijaan.
yhtiön mikä on maksanut yli kymmenen vuotta 5% osinkoa.
En tiedä, miten tämä viestisi alkuosa liittyy osinkotuottoon, mutta Fortum yhtä lipsahdusta lukuunottamatta ja jos lasketaan 10 vuoden keskiarvo, niin reilusti yli. Tellu ja Elisa kanssa aika lähellä. En nyt jaksa tarkkoja lukuja kaikista kaivaa. Järkevämpi toki on tarkastella osingon käyttäytymistä vuosittain.No, jos firmojen tulokset ei kasva niin ei pörssikurssitkaan kovin korkealle nouse tai ollaan kuplassa. Nyt jos katsotaan isoimpien firmojen omia ohjeistuksia tälle vuodelle niin ei siellä tulokset kasva. Osaat varmaan kertoa jonkun yhtiön mikä on maksanut yli kymmenen vuotta 5% osinkoa.
Onhan sillä osakkeen hinnalla aika paljon merkitystä osinkotuottoon. Elisakin nyt niin kallis ja Fortumin tulos ei riitä tuon osingon pitämiseen. Enivei on itsekin tullut hankittua kyseisiä osakkeita, mutta en mä just nyt oo näillä hinnoilla ostamassa.En tiedä, miten tämä viestisi alkuosa liittyy osinkotuottoon, mutta Fortum yhtä lipsahdusta lukuunottamatta ja jos lasketaan 10 vuoden keskiarvo, niin reilusti yli. Tellu ja Elisa kanssa aika lähellä. En nyt jaksa tarkkoja lukuja kaikista kaivaa. Järkevämpi toki on tarkastella osingon käyttäytymistä vuosittain.