Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei täällä ketään ole. Minäkään en ole täällä.

Palaan sit vissiin elokuussa kysymään samaa :D

Tai vaihtoehtoisesti voit tuottaa itse jotain lukemisen arvoista? Näytät katso vähän mallia muille ja silleen :D

Vaikka mitä, kuten yhtenä päivänä melkein löydettiin netistä tissit, kerran joku joi oluen ja ainakin kahdesti on kirjoitettu paskalta.

Eli kannattaa pysyä linjoilla vaan Ultimatexcia.

Ja lisäksi lukuisia kertoja on kirjoitettu paskaa. Eli kyllähän täällä itseasiassa kaikenlaista tapahtuu.

Minähän olen lähes ketjun vanhin HerrasMies

onko muilla,ketjun,kunteilla tähän aikaan vuodesta sijoitusongelmia

olen tainnut hyljätä suunnitelman teliasoneran omistajaksi ryhtymisestä ku maksaa niin huonoa osinkoa

Itseäni houkuttaisi enemmän kuppakauppias ja kamppaaja. Toisaalta, sellaisten puutarhojenkin hoitaja voisi olla passeli ammatti.

Kai kaikki olisi mahdollista kun alkaisi yrittäjäksi. Kuulostaa kumminkin ihan rehelliseltä meiningiltä ja yrittäjyydeltä.

e:
Jos en muuta keksi niin alan hitsariksi ja teen itselleni avaruusaluksen.

e2:
Pleksiä ja vanhat uunineduspellit löytyykin jo varastosta. Niillä pääsee alkuun.

Back
Ylös Bottom