🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Ei puutu kaverilta ainakaan munaa. Voisi kuvitella että kertoimet on ainakin kohallaan.

Shane Carwin vastaillut random kyssäreihin redditissä

https://www.reddit.com/r/MMA/comments/4dzpq8/shocked_rothwell_did_not_call/

"I would usually be around 285-290. I put on some mass for Brock and it was a mistake.

I cut down from 298-300 so about 35 pounds in a week

I made close to about 1.5 million that night

a million two bonus rest was sponsorship and purse. I usually averaged high six figures per fight in sponsors."

"Lactic Acidosis. My body shut down live on TV. Stopped sweating and my organs began going into distress. Imagine how confused my corner was. I just got done dominating the "baddest man on the planet" and said I am done I can't go on. I was not sweating. I could not feel my legs. They pushed me out of my chair thinking I would get my second wind. Instead I got a ride to the ER

I was in pretty bad shape and do not remember a lot. It really took time for everyone to catch on that I was not cardio dumping but in serious trouble. The on site ER crew took my vitals and hailed the ambulance. At the ER they got it figured out pretty quickly. The fresh IV marks were a red flag."

Frank Mir
7 hrs ·

To all my fans and supporters,
I recently have been notified by usada that the test I took on the night of the fight came back positive for a substance that I did not take. I don't know how that is possible as I did not take any performance enhancing drugs (PEDs) to compete. I have never tested positive for a banned substance since joining the UFC and becoming a 2x champion. I ask all of you to hold judgement against me until all the facts have been revealed.
Thank you,
Frank

Shane Carwin vastaillut random kyssäreihin redditissä

https://www.reddit.com/r/MMA/comments/4dzpq8/shocked_rothwell_did_not_call/

"I would usually be around 285-290. I put on some mass for Brock and it was a mistake.

I cut down from 298-300 so about 35 pounds in a week

I made close to about 1.5 million that night

a million two bonus rest was sponsorship and purse. I usually averaged high six figures per fight in sponsors."

"Lactic Acidosis. My body shut down live on TV. Stopped sweating and my organs began going into distress. Imagine how confused my corner was. I just got done dominating the "baddest man on the planet" and said I am done I can't go on. I was not sweating. I could not feel my legs. They pushed me out of my chair thinking I would get my second wind. Instead I got a ride to the ER

I was in pretty bad shape and do not remember a lot. It really took time for everyone to catch on that I was not cardio dumping but in serious trouble. The on site ER crew took my vitals and hailed the ambulance. At the ER they got it figured out pretty quickly. The fresh IV marks were a red flag."

Muistan kun täällä moni kampanjoi UFCtä vastaan kun Shane sai vain 40000 euroa virallisen palkkapussin mukaan, ja huoriteltiin Danaa ja UFCtä ETC, puolustin ja sanoin että sai varmasti muutamasatatonnia tosta matsista ja jengi naureskeli että oon UFC shill enkä osaa muuta kuin puolustella, Shane itse sanoi jo tuolloin että no hätä fanit hän sai ihan ok korvauksen.

Siihen liittyen olen monesti sanonut että UFCssä ottelijat vaan tienaavat vitusti enemmän ja täällä itketään et pitäis enemmän, toi matsi oli koska 2010? ja Shane sai vittu puoltoista milliä tosta matsista, siinä itkijöille vähän perspektiiviä. 1,2 miljoonan lockerroom bonus.. Ja täällä on aina sanottu et, "ei ne oo isoja ku ei ne niitä julkaise".

%20front_postcard1.jpg

Muistan kun täällä moni kampanjoi UFCtä vastaan kun Shane sai vain 40000 euroa virallisen palkkapussin mukaan, ja huoriteltiin Danaa ja UFCtä ETC, puolustin ja sanoin että sai varmasti muutamasatatonnia tosta matsista ja jengi naureskeli että oon UFC shill enkä osaa muuta kuin puolustella, Shane itse sanoi jo tuolloin että no hätä fanit hän sai ihan ok korvauksen.

Siihen liittyen olen monesti sanonut että UFCssä ottelijat vaan tienaavat vitusti enemmän ja täällä itketään et pitäis enemmän, toi matsi oli koska 2010? ja Shane sai vittu puoltoista milliä tosta matsista, siinä itkijöille vähän perspektiiviä. 1,2 miljoonan lockerroom bonus.. Ja täällä on aina sanottu et, "ei ne oo isoja ku ei ne niitä julkaise".

http://www.bloodyelbow.com/2016/4/6...henderson-josh-thomson-matt-mitrione-mma-news

Bendolle ei tainnut tulla 1.2 millin bonareita, niinkuin ei Mitrionellekkaan tai Thomsonille.
Carwinin "hyvät" voitot : Gonzaga + Mir
Bendon "hyvät" voitot : Cerrorne, Miller, Guida, Edgar x 2, Melendez, Nate Diaz, Thomson, Thatch170

Joo ei varmaan kaikille tuukkaan niin isoja, silti väitän että UFCssa on tarjolla isoimmat dollarit ottelijasta huolimatta. Sit kun olet käynyt siellä UFCssa voit saada jonkun rahasamposlotin pikkuorgista, mutta sekin vaatii sen UFC historian.

Se on sääli että raskas on suositumpi, kun siellä ei ole ikinä ollut niin kova taso, ovat vain suositumpia niin saavat enemmän rahaa, moni tälläkin palstalla ihannoi jotain hewaria, siitä näkee sen että tietyille henkilöille uppoaa isot raskaat miehet vaikka eivät ole niin taitavia. Siksi ne palkatkin ovat isompia.

On tainnu Murrikin olla koko uransa kaikennäkösillä mömmöillä. TRT-päissään katko Nogilta kädenki... Silti jaksetaan sanoo, no ei nykysten enää oikeestaan, mutta ennen 2013, että PRIDE oli täynnä roinapäissään ottelevia huijareita ja ettei kyllä ole yhtään legittiä touhu, UFC tosi puhdas jne. Nykyään jo ymmärretään, että UFC:ssä aika vapaasti saanut porukka roinata ennen USADA, ja oikeastaan voineet ollakin paljon kouluttautuneempia roinaamisessa.

Niin tulipahan mieleen, että olikohan PRIDE->UFC/Jenkkeihin siirtymisessä kuinkahan isona tekijänä se, että porukka lopetti roinat kokonaan (siis aluksi) ja ei yksinkertaisesti osanneet cyclettää mömmöjä tarpeeksi hyvin tai ollenkaan koneestansa, toisin kuin tämän, vaikkakin yksinkertaisen, taidon olivat jo pitkään hallinneet jenkeissä (UFC, Strikeforce jne) ottelevat. :rolleyes:

Overeem oli tässä asiassa ainakin edelläkävijä. Varmaan nauroi matkalla hevosenlihamarkettiin. No.. oikeastaan eipä sekään loppujen lopuksi osannut huijata T/E ratio testiä, jossa sinä aikana pelkästään kiinnitettiin huomiota ratioon, T- ja E levelit olisivat saaneet olla vaikkapa 10000-kertaiset, kunhan vain oli ratio kunnossa. Eli synteettistä testoa ja epitestoa vaan koneeseen, kun nevadan mafiakomissio ei CIR-testejä tehnyt.

Viimeksi muokattu:
Kaikki ne on ainakin yrittäneet, enemmän vielä niissä organisaatioissa joissa ei edes testata. Mir on jälleen hyvä esimerkki että fysiikka ei kerro ketkä roinaa.

BJ Pennin ajatuksia comeback:sta

View: https://www.youtube.com/watch?v=sbUvQ7nGhcU

Tuota palkkausasiaa ei ufc voi voittaa. Jos tehdään matsi mikä myy niin nettipalstoilla itketään, kun matsia ei tehty urheilullisilla perusteilla. Kun taas tehdään ei myyviä matseja urheilullisilla perusteilla niin itketään, että ottelijoille ei makseta tarpeeksi. Raha kuitenkin tulee ppv numeroista.

Onneksi sinä jatkat urhoollisesti taisteluasi ja puolustat Danan kunniaa, pysy lujana!

Onneksi sinä jatkat urhoollisesti taisteluasi ja puolustat Danan kunniaa, pysy lujana!

En puolusta kenenkään, olen tänäkin vuonna haukkunut Danan joitain ratkaisuja, olen vain sitä mieltä että tossa palkka-asiassa itkijät ovat väärässä, minkä tämä Shane tapauskin todisti aika hyvin.

En vaan ymmärrä ketä vastaan kohdistat nuo in your face "servaamiset", en minä täällä ainakaan kauheasti UFC hatereita ole nähnyt. Turhaa provosointia joka ei johda minkäänlaiseen järkevään keskusteluun.

Shane otteli koko lajin suosituinta ottelijaa vastaan mestaruusottelussa ja sai siitä tuntuvat bonukset joten tää nyt sit vissiin meinaa ~yhtään mitään? Tostakin saattaa osa olla PPV osuuksia

En vaan ymmärrä ketä vastaan kohdistat nuo in your face "servaamiset", en minä täällä ainakaan kauheasti UFC hatereita ole nähnyt. Turhaa provosointia joka ei johda minkäänlaiseen järkevään keskusteluun.

Kyllä niitä riittää, menee lukemaan vaikka shanen ketjua siltä ajalta tai otteluketjua, oliko se UFC 116 tai 126 missä ottivat yhteen. Siellä sitä tekstiä on.

Kuuntelin ton podcastin ja teki kyl pahaa lopussa ku se nieli kyyneliä :/ Voi olla et on luullu saavansa tavaraa x mutta koska tavara y on halvempaa valmistaa niin sitä on myyty tavarana x. En kyl tiedä mistä noi hommaa kamansa ja mitä ikinä sit vetääkään mut voihan se olla et ausseissa joutunu hommaamaan tavaran joltain muulta ku siltä keneltä normaalisti ja sielt sit saatukkin jotain paskaa käteen

Kuuntelin ton podcastin ja teki kyl pahaa lopussa ku se nieli kyyneliä :/ Voi olla et on luullu saavansa tavaraa x mutta koska tavara y on halvempaa valmistaa niin sitä on myyty tavarana x. En kyl tiedä mistä noi hommaa kamansa ja mitä ikinä sit vetääkään mut voihan se olla et ausseissa joutunu hommaamaan tavaran joltain muulta ku siltä keneltä normaalisti ja sielt sit saatukkin jotain paskaa käteen

:( On kyllä sydäntä särkevää kuunneltavaa. Mir on varmaan yksi niistä ottelijoista, jonka en ikinä uskoisi ottavan mitään kiellettyä tavaraa. Sääli, jos Murrin ura loppuu tällä tavalla, sillä Frank on legenda. :heart:

Back
Ylös Bottom