Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos juoda pitäisi, niin minä ottaisin kännit kaikkein mieluiten ginistä ja greippilimusta.
Saa tehtyä juuri oikeanlaista ja oikeanvahvuista lonkkua. Glonkkua.

Jos juoda pitäisi, niin minä ottaisin kännit kaikkein mieluiten ginistä ja greippilimusta.
Saa tehtyä juuri oikeanlaista ja oikeanvahvuista lonkkua. Glonkkua.

Tuo on muuten hyvää.
Tänään aion tosin juoda a le cock lonkkua.

Tuo on muuten hyvää.
Tänään aion tosin juoda a le cock lonkkua.

Enpä ole muuten pitkään aikaan maistanut. Onhan se sentään käyttämättä tehtyä.

Testaas jos löydät bitter lemonia jostain. Toimii pirun hyvin ginin ja vodkan kanssa. Sopivan kirpsakkaa.

Täytyy katsoa kun taas jossain vaiheessa muistaa mennä tuolle erikoislimut-osastolle.
Semmonen sopivan kirpsakka sen pitääkin olla, mutta ehkä ei kumminkaan semmonen mitä on peltikatto-drinkki. :D

Semmonen sopivan kirpsakka sen pitääkin olla, mutta ehkä ei kumminkaan semmonen mitä on peltikatto-drinkki. :D
Kyllä sitä voi ihan irvistämättä juoda.

Murskattu limehän toimii kanssa, jos tykkää vaan mausta. Sehän puskee sitten läpi kyllä melkein mistä tahansa blandiksesta.

Enpä ole muuten pitkään aikaan maistanut. Onhan se sentään käyttämättä tehtyä.

Mä olen viimeaikoina juonut pelkästään sitä, kun olen alkoholia nauttinut. Mun mielestä pirun hyvää ja vielä ihan järkevän hintaistakin. Hieno yhdistelmä.

Tuohon tyyliin.

Pitäs myös keksiä joku toimiva booliresepti. Kaverilla oli kyllä synttäreillä kova. Gin Tonic -booli Hendrick'siin tehtynä.

Minä kerran maistelin boolia missä killui mansikoita
mansikat aiheutti poskien punoitusta

Tuohon tyyliin.

Pitäs myös keksiä joku toimiva booliresepti. Kaverilla oli kyllä synttäreillä kova. Gin Tonic -booli Hendrick'siin tehtynä.

Kerran tehtiin kavereiden kanssa sellaista boolia, johon tungettiin kaikkea viinaa mitä kaapeista löydettiin. Taisi sinne vahingossa mennä jotain alkoholitontakin.
Oli ihan saatanan pahaa. Mutta känni oli: vahva.

Moon tänään näin naisellinen
image.webp

Back
Ylös Bottom