CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Roid rageeee waffa!

No joo. Kyllähän sitä Utin viestejä tulee odoteltua. On ne sen verran kovaa valuuttaa täällä. Onneksi se tulee 13.4 pitämään luentoa niin kerään konaa_maisestti 1200 kysymystä ja annan palaa. Seuraan vaikka kotio asti.

waffa pitää sen turpasa kiinni, turhia tollaset kommentit. Sieltä tulee kuiteskin aika tiuhaa tahtia videota ulos, että eikö taas mikää kelepaa? Voimia Utille ja tsemiä loppuun asti!

Onko Utti "ylijumala" Hietala jo niin kova ettei meille normaaleille kynäniskoille enää kiinnosta täälä pakkiksella jutella. :puntti::kakka:
Mielestäni jo pitkän aikaa vain hyvin satunnaisesti ottanut kantaa johonkin asiaan?
Oikeastaan lähiaikoina tuntunut kirjoittavan jopa poikkeuksellisen paljon.

Itse saanut kuvan että ottaa kantaa vain johonkin random juttuihin. Yleensä kai jos joku keskustelu menee pidemmän aikaa metsään.
Jos alkaisi vastaamaan suoriin kysymyksiin (jotka ei viitannut johonkin minkä kirjoitti), niin sitten niitä varmaan tulisi miljoona.
Jospa ei vain viitsi antaa kuvaa että vastailee yleisesti kysymyksiin täällä? Alkaa varmaan olee jo vähän hommaa siinä.

Itse ainakin ymmärtänyt ton lähinnä niin, että tänne saisi uppoamaan aikaa vähän liikaakin.
Toki sit tietty tulee sitä vänkäämistä varmasti. :)

Ihan tämmöinen randomi tähän väliin. Onko Utti sulla lihakset usein kipeät treenien jälkeen (hyvällä tapaa)?

Mitä Utti tekee kun ei bodaa. Pelailetko pelejä, luetko ei bodyaiheisia opuksia, katteletko leffoja tai käytkö kalassa?

Sanoinpahan vaan ja ihmettelin ääneen että onko Utilla noussu niin päähän ettei enää seuraajille jaksa vastata. Ajatteleeko että ne kyselee vain tyhmiä tms? Muut STARAT kyllä jaksaa vastailla että siksi kysyin. Fanipojat peace and love :love:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kiitettävästihän Utti tuottaa sisältöä jatkuvasti ja silloin tällöin vielä Q&A:ta joissa noihin kysymyksiin juurikin vastaillaan. Kaikki ko. materiaalihan on ilmaista ja siihen menee varmasti ihan kiitettävästi aikaakin joten en oikein ymmärrä tuota waffan itkemistä, mutta kai ne kuukautiset on joillain miehilläkin.

Ovaskainen, Kohonen, Nyyssölä, Pöyhiä, Vatanen, Jokinen ja muutama cbb ukko.
Ja jokainen näistäkö antaisi sinulle asiapitoisen vastauksen sen tyyliseen kysymykseen mistä tämä haloo alkoi? En nyt ihan ehkä itse kaikkia nuita laskisi staroiksi, ainakaan isoila kirjaimilla, mut jokainen määritelköön tyylillään.

Ja jokainen näistäkö antaisi sinulle asiapitoisen vastauksen sen tyyliseen kysymykseen mistä tämä haloo alkoi? En nyt ihan ehkä itse kaikkia nuita laskisi staroiksi, ainakaan isoila kirjaimilla, mut jokainen määritelköön tyylillään.
Oon vaan pistänyt silmään että Utti ei täälä omassa ketjussaan vastaa kysymyksiin vaikka käy neuvomassa jotain jossain toisessa ketjussa. Pointti on vähän tuokin että oli pieni stara tai vähän suurempi niin silti ne vastaa. Onko Utti jo sitte sillä next levelillä mene ja tiedä... Annan nyt asian jäädä tähän.

Oon vaan pistänyt silmään että Utti ei täälä omassa ketjussaan vastaa kysymyksiin vaikka käy neuvomassa jotain jossain toisessa ketjussa. Pointti on vähän tuokin että oli pieni stara tai vähän suurempi niin silti ne vastaa. Onko Utti jo sitte sillä next levelillä mene ja tiedä... Annan nyt asian jäädä tähän.
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että Utti on "vastaillut kysymyksiin" pakkiksella enemmän kuin kaikki nuo mainitsemasi henkilöt yhteensä. Ilmeisesti pitäisi pari vuosikymmentä putkeen jaksaa vastailla kysymyksiin, jotka poikkeuksetta ovat tyyliin "Onko nää hyvät makrot palkkariin?" tai "Mitä mieltä olet treeniohjelmasta X?" henkilöiltä jotka eivät itse viitsi nähdä vaivaa edes selata tätä ketjua/Utin treenipäivyriä läpi edes osittain.

Mee lukee eka se 100 sivunen kysy hulkilta ketju (ei siis ton niminen oikeasti), varmasti löytyy haulla. Siellä on kyllä aika paljon tavaraa vaikka kaikki vastaukset ei olisikaan samoja kuin tänä päivänä ☺

Roid rageeee waffa!

No joo. Kyllähän sitä Utin viestejä tulee odoteltua. On ne sen verran kovaa valuuttaa täällä. Onneksi se tulee 13.4 pitämään luentoa niin kerään konaa_maisestti 1200 kysymystä ja annan palaa. Seuraan vaikka kotio asti.

Voin lähettää sinulle monta sivua kysymyksiä. ;)

Kiittämättömyys on maailman palkka.Q&A videot,Ölogit,Trainingcamp videoita ympäri maailmaa, artikkeleita,materiaalia vaikka kuinka paljon ja sit on ylimielinen kusipää kun ei vastaa jonkun tyypin henkilökohtaiseen kysymykseen.

Mun mielestä Utti on asiallinen kaveri eikä mikään kusipää.

Roid rageeee waffa!

Mutta Mikeä et uskaltanut morjestaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom