Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fckit, it's deadboring => Salille räyh. Joku nerdi joskus sanonnu et pitää olla aina vähän muita edellä. Okei, tissipäivä on tänään eikä huomenna, siinähän itkette ku oon teitä edellä buaaahahahahahaaa!!!!

Fckit, it's deadboring => Salille räyh. Joku nerdi joskus sanonnu et pitää olla aina vähän muita edellä. Okei, tissipäivä on tänään eikä huomenna, siinähän itkette ku oon teitä edellä buaaahahahahahaaa!!!!

Mullaki oli tissipäivä! Huomenna selkäpäivä.

Metsästin tiettyä kasvia ympäri kaupungin kukkakauppoja eikä löytynyt. :(

Jahas, oisko se jo aika kuoriutua kylpytakista, että kehtaa kaupassa käydä. Vaatteet päällä jo iltapäivästä, melkein vapaapäivä pilalla!

Paljonko on mennyt mämmiä? Joko Mietaa on ohitettu?

Talvi on nyt ohi, mönkkäristä lähtee auravarustus justiinsa.

Vaan puolen kilon loota täällä sisäistetty, oon ihan aloittelija. Mut nyt iski äkillinen suklaamunan tarve, täytyy käydä hakemassa ennenku kerkee katumapäälle.

Mullaki oli tissipäivä! Huomenna selkäpäivä.

Metsästin tiettyä kasvia ympäri kaupungin kukkakauppoja eikä löytynyt. :(

Mulla huamena kans selekää, ja olokii. Tein tänääkii olokii. Teen olokii ihan homona ja heterona ja sellane on olokii.

Joo sellasta tiettyä kasvia ei välttist löydy "kukkakaupoista", vaikka nimi saattaakin olla vähän vihjaileva möhöhö. Olipa fingerporilainen letkautus..

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom