Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Ollako vai eikö olla, siinä pulma:
Jalompaa onko hengen kärsiä
Kaikk’ inhan onnen iskut sekä nuolet
Vai käydä miekkaan tuskain merta vastaan,
Lopettain kaikki? – Kuolla, – nukkua,
Ei muuta; – luulla, uness’ että päättyy
Tuhannet kiusat nuo ja sieluntuskat,
Nuo lihan perinnöt, – se loppu hartaast’
Ois halattava."

Eli why even bother trying :D Lähen hakemaan vaikka kahvia ja nautiskelen sitä samalla kun pohdiskelen kilpaurheilun merkitystä ammatillisessa kasvussani. Ihan sunnuntaikamaa.

Jos kello olisi oikeasti 9:18 en olisi ihan näin saatanan väsynyt. 00:30 nukkumaan, 3 herätystä ja kasilta ylös (eli seiskalta).

Heräsin yheltä nälkään. Valvoskelin pari tuntia ja söin puuroa.
Just tuli vastaan toinen hyvä Shakespeare-sitaatti: Mikään ei rohkaise syntiä niinkuin armo.
Läski.

Ku ei ees jääny. Lepopäivä oli ni ne on joskus tommosia nälkäpäiviä. Nyt sinne kauppaan!
Mä taas kävin eilen 1,5 viikon tauon jälkeen salilla ja nyt sen jälkitilat vain pahentavat väsymystä... Välillä käy mielessä olisiko perheenäidin paras vain plösähtää ihan totaalisesti niin olis niinku jotenkin selkeä linja tässä hommassa.

Huomenta, tunti elämästä katosi taas tuon typerän kesäajan takia.

Mä taas kävin eilen 1,5 viikon tauon jälkeen salilla ja nyt sen jälkitilat vain pahentavat väsymystä... Välillä käy mielessä olisiko perheenäidin paras vain plösähtää ihan totaalisesti niin olis niinku jotenkin selkeä linja tässä hommassa.
Kato ylikuntoo pukkaa heti. Suosittelen vuodelepoa.

Äh, maailmanlopu: ostin kahvia mutten maitoa!

edi.webp

Nyt oli vähä rauhallisempi ulkoilukaveri. Menee muuten vissiin just sinne minne haluaa. Ja varmasti eri suuntaan ku pitäs mennä.

Niin mäkin suosittelen itselleni ja vuoteeseen menenkin taas kolmen tunnin päästä kun tilaisuus tulee!

Lainaisko naapuri maitoa?

Tää on kerrostalo, tääl ei puhuta naapureille :D
Paljastaisin naamani kun oon popittanu tääl huonoa musaa, ei käy. #oonniinnolo

Nyt on kyllä semmoinen tankkaus pidetty tänä viikonloppuna, että saa kesälomaan asti kiristellä ihan tosissaan. Illalla juon vielä pari lasia punkkua ja sit oon 2,5 kk tipattomalla.

Ai saatana, olipas hyvät unet pitkästä aikaa,tai no heräsin mä kerran riisumaan märän paidan mutta kuitenkin todella levännyt olo.

Back
Ylös Bottom