Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäis vielä syödä. Kauhee homma kävellä köökkiin ja alkaa keitteleen munia ja tehdä leipää.
Mulla alkaa kanssa jo tämä alkoholinhuuruisuus riittää ja alkaa olemaan aika vaihtaa kiinteään. Aattelin, josko sitä munakkaan paistaisi, kuinkakohan toi karitsanpaisti sopisi, jos siitä vuolisi vähän paloja sekaan...tai kai se pirun hyvää näin pikkuhiprakassa.

Mulla alkaa kanssa jo tämä alkoholinhuuruisuus riittää ja alkaa olemaan aika vaihtaa kiinteään. Aattelin, josko sitä munakkaan paistaisi, kuinkakohan toi karitsanpaisti sopisi, jos siitä vuolisi vähän paloja sekaan...tai kai se pirun hyvää näin pikkuhiprakassa.
Kaikki ruoka on hyvää pikkuhiprakassa, joten suosittelen.

Söin ensinälkään hapankorppua ja näkkäriä. Munissa menee kuitenkin aikaa, jotta kypsyvät.

Tässä kävi nyt jotenkin niin, että miesporukalla juodaan alkoholia ja saunotaan. #terveydeksi

Kaikki ruoka on hyvää pikkuhiprakassa, joten suosittelen.

Söin ensinälkään hapankorppua ja näkkäriä. Munissa menee kuitenkin aikaa, jotta kypsyvät.
Toin on kyllä totta, mutta kun sitä koittaa syödä kevyen ravitsevasti aina pikku hiprakassa, koska muute karkaa melko helposti kilo valkkaripottuja ja puolen kiloa sikaa-linjalle. Tiedän, aika nussua, mutta minkäs teet...otin nyt kuitenkin vielä yhden oluen: Maredsous vaalea.

Tässä kävi niin että miesporukalla pelataan legendaarista Heitä sikaa, ihan huippu peli.
Yksi tuplaetupotka nähty joku tunti on pelattu.

Itse tulee muuten harvemmin oltua miesporukalla, ehkä polttarit ja varpajaiset menee, muuten jotenkin homosexuel-fiiling.

edit. Ainakin siis silleen...Kaikkia kun kiinnostaa, niin lopputuloksena ola kalkkunanakki-jalapeno-savujusto-munakas. Maistui!

Viimeksi muokattu:
Jaahas kello tärähti taas noin, ja 03.00 tärähtää lisää.
edit. Joku näköjään polttanut kirkon Ylivieskassa, tuhoutunut täysin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom