Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään joutuu varmaan maistamaan vähän punkkua. Anoppi tulee kylään ja ossobucco on jo muhinut jonkun aikaa uunissa :p

Kastikkeesta yli jäänyt valkkari toki pitää myös juoda pois pilaantumasta. Huolettaa vaan että nytkö mä pilaan mun dieetin... Mut ehkä yks pääsiäisviikko sinne tänne ei kokonaisuutta pilaa :oops:
Kyllä kerran kaks kuussa ainakin itse vetelen yhden päivän mitä sattuu ja puran paineita raskaasta kiristelystä. Eli ei kyllä kaadu siihen, tekee vaan mielelle hyvää.

+ ehkäisee säästöliekille menoa. Joka nyt iso riski ei kyllä ole.

Ei kyllä itse tule syötyä kuin B&J:tä. Jos kerran syödään, niin sit syödään parasta ja kunnon äklömakeeta kalorivarmaa jädee.

Tosin, ne ei taida sopia maitovammasen mahalle. :(

Tsiisus, joutu esitteleen ruotsin tunnilla kolmeen kertaan proteiinipannukakkujauhe-myyntipuheen via online :eek: Phuuh! Liian jännää Patille.

B&J jäätelöt on aivan liian makeita. Hyi. Henk koht suosikkini: Carte d'or Crema di Mascarpone. :kuola:

Penkkilihakset: treenattu
Kauppakassien kantolihakset: treenattu
Seuraavana treenataan sohvan paikallaan pitämistä.

Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko siitä jätskistä koko ajan ku ei oo kauppaa ihan naapurissa.
Hyviä jätskiä: kaikki paitsi vanilja. Noh menee seki. Milloin tekee mieli syödä jätskiä: noin joka ikinen päivä.

Aino jäätelörasiat toimivat erinomaisesti hylsyjen säilytyksessä. Kestävät toistuvaa avaamista/sulkemista ja tyhjänä ne voi pinota sisäkkäin.

Ensin ne pitää tosin syödä: tyhjäksi.

Ai niin. Olipa herkullisia kipuviiltoja olkapäässä vinopenkissä. Mikähän lie meni ja minneki väliin.. Varmaan joku labrumin riekale, tai hauvis lähestyy katkeamistaan..

Aino jäätelörasiat toimivat erinomaisesti hylsyjen säilytyksessä. Kestävät toistuvaa avaamista/sulkemista ja tyhjänä ne voi pinota sisäkkäin.

Ensin ne pitää tosin syödä: tyhjäksi.

Toimii myös toisin päin. Appiukko oli Vihtavuorella töissä -> meillä naisen ompelutarvikkeet on laatikossa, jossa lukee päällä "Lapua Cases .338 Lapua Magnum (8.6x70)"

:)

Back
Ylös Bottom