Istun paskalla ja treenaan lopuksi kiertäjäkalvosimia (pyyhkiminen)...siis ei, en usko että saa.
Teetkö saman määrän toistoja molemmilla käsillä? Vai onko oma päivä molemmille puolille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Istun paskalla ja treenaan lopuksi kiertäjäkalvosimia (pyyhkiminen)...siis ei, en usko että saa.
Mä pidin joskus hyvinkin tarkkaa treenikirjanpitoa treenivihkoihin. Enää en jaksa. Mulla on suunnilleen tiedossa mitä aion salille mennessä tehdä ja sitten teen.
Välillä tosin meinaa unohtua, että millä painoilla sitä jotain on viimeksi tehty, mutta kyllä sen sitten huomaa, jos on liian kevyttä tai raskasta :D

Heti kun pääsen edes salille pari kertaa viikossa, en ennen. Joku roti.^^ Koita huviksesi positiivisen kautta, ihan kokeeksi
Tulin just salilta ja alko sattumaan selkään ihan saatanasti. Meni joku lihas ihan jumiin. Sinänsä mielenkiintoista kun oli käsipäivä, ei oo nyt ihan kohdelihakseen menny tää treeni.
Mä kanssa, mut en oo nyt jaksanu pitkään aikaan. 1RM:t oon pistänyt ylös ku niitä tekee niin harvoin ettei niitä välttis muista, ja cf -tunneilla aika usein kuitenkin tarvii sitä tietoa että paljon mikäkin 1RM on![]()
Mykoplasma?Olisi pitänyt olla kaukaa viisas ja ennakoida about seitsemäs flunssa viime syksystä laskun alkaen...
Ei, vaan 2. lapsi aloittanut päiväkodissa viime syksynä.Mykoplasma?
Kävin mallailee tempausta ja riveä. Tuntu nii paskalta, että tein sit liikkuvuus hommeleita ja hyvät venyttelyt. Huomenna sit kunnolla reenaa.
Sori. Olisi pitänyt pestä kädet ennen puhelimen räpläämistä.Saatanan flunssa tarttuu jo tätä kautta. Tai sitten mun lapset toi sen mulle. Veikkaan kyllä, että täältä tuli. Mopsy tartutti.
:D Tuokin kyl hyvä perustelu sairastelulle. Itellä oli mykoplasma joskus lukiossa. Meni hermot ku 1,5v meni sairastellessa parin viikon välein. Loppu ku seinään ku sai kunnon antibiootit.Ei, vaan 2. lapsi aloittanut päiväkodissa viime syksynä.
Onneksi lapsiluku on nyt täynnä koska minä sanon niin.
Sori. Olisi pitänyt pestä kädet ennen puhelimen räpläämistä.
Joskus muinoin tää kurssi oli esitieto mun toiselle kurssille ja kiroilin kun kukaan ei osannut ko. kurssin keskeistä sisältöä mun kurssille tullessaan vaikka arvosana oli kohdallaan. Ajattelin että kunhan minä pääsen opettamaan tuota asiaa, teen sen oikein! Ja ennen pitkää kurssi tulikin minulle opetettavaksi. Eivät ne vieläkään osaa.