Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hammaslankain on kyllä hieno keksintö. Mä en ole koskaan tykännyt säätää hammaslangan kanssa, mutta noilla jopa minä jaksan putsailla joka ilta. Paitsi, että nyt putsasin jo aamulla. En kerro miksi. Mutta siitä tuo tuli mieleen.

Buaha.

Nyt v.tuttaa etten ostanut viinakaupasta kun viimeksi kävin rommia, jekkua tai jackia. Olisi pitänyt olla kaukaa viisas ja ennakoida about seitsemäs flunssa viime syksystä laskun alkaen...

Minä kyllä vaatisin vähän siisteyttä sinne alapäähän, ei tarvis aamusella lankailla.

Heti on tuollaiset mielessä. Enhän mä nyt sellaisia, kun tämän viikonlopun olen ollut ihan kiltisti koti-isinä.
Iltapäivästä muuten alkaa tämän viikonlopun osalta ns. oma-aika, kun lapset palaavat äidilleen. Sopivasti juuri ennen kuin alkaa Liverpoolin matsi. Ja illalla sitten... ai niin, siitä ei pitänyt sanoa mitään, joten en sano.

Öriöri, tehty. Ei tullu ruåttalaista. Upeeta tää "opiskelu", en tiiä mistä noi opintopisteet tippuu.

Sali: tsek
Kolme kertaa happea keräilemässä salin lattialla: tsek
Sipsit aamupalana ennen salia: ei hyvä
Selitys aamupalasipseille: formulastudio

Mä menin nykyisen tapani mukaan kolkuttelemaan salin ovia klo.05.00, ni eiköhän se ollu kiinni. Edellisenä iltana sielä on ryypätty ja riehuttu, ja aukee vasta tänää iltapäivällä. Kauheeta rappioalkoholismia. Huomenna aamulla uusi yritys.

Sali: tsek
Kolme kertaa happea keräilemässä salin lattialla: tsek
Sipsit aamupalana ennen salia: ei hyvä
Selitys aamupalasipseille: formulastudio

Formulat on selkeästi vaarallinen laji jopa penkkiurheilijalle.
Toista se on tällainen futiksen seuraaminen. Liverpoolin matsi tulee tänään aika mukavasti klo 15:30. Toki välillä joutuu katsomaan pelejä vasta iltamyöhään, mutta sehän ei haittaa, kun muutenkin olen huono. Menemään ajoissa. Nukkumaan.

edit:
Kävi just virpojia ovella.
Ilmoitin niille, että ei mulla mitään annettavaa ole, joten ei välttämättä kannata virpoa. Eivät virponeet. Olivat siis ainoastaan palkkion perässä.

Opintopisteet tippuu kaikenlaisesta sellaisesta epämääräisestä paskasta jonka merkitystä ei ymmärrä, mutta jotka on tehtävä.

Oon opettanut vuosia kurssia, jonka merkitystä ei kovin moni kurssin aikana tajua. Minäkin olin aikoinani sellainen. Sit vuosia myöhemmin iskee tajuntaan kuinka merkittävä se oli.

Kannattaisko siellä jutella opiskelijoiden kanssa, että mitä ollaan tekemässä ja miksi?

On tätäkin tehty.

Joskus muinoin tää kurssi oli esitieto mun toiselle kurssille ja kiroilin kun kukaan ei osannut ko. kurssin keskeistä sisältöä mun kurssille tullessaan vaikka arvosana oli kohdallaan. Ajattelin että kunhan minä pääsen opettamaan tuota asiaa, teen sen oikein! Ja ennen pitkää kurssi tulikin minulle opetettavaksi. Eivät ne vieläkään osaa.

Ja joo, ensi vuonna kokeilen taas jotain uutta tapaa ratkaista tämä asia.

Pitäs alkaa viritellä pyörään uusia gummeja.
14584710293371620346774.webp

Back
Ylös Bottom