Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös siellä aika kovaa settiä ole: Revenant, Spotlight, En man som heter Ove, Deadpool...Riippuu toki, mitä on nähnyt ja mikä omaa kivestä miellyttää.Leffassa ei taida tällä hetkellä pyöriä mitään älyttömän mielenkiintoista?
Niin joo, Revenant ja Deadpool varmaan vielä hetken aikaa. Tuumasin, että ne on jo nähty niiltä, jotka leffaan aikoivat mennä kattomaan. Joku Coenin veljesten pätkäkin näköjään tarjolla, mutta en tiedä olisinko noista muista mitään kovin hanakasti menossa katsomaan. Nykyään vielä nää eri streamauspalvelut himassa, niin entistä laiskemmin tulee lähdettyä, vaikka niihin uusimpia onkin turha odotella kovin nopsaan.Eikös siellä aika kovaa settiä ole: Revenant, Spotlight, En man som heter Ove, Deadpool...Riippuu toki, mitä on nähnyt ja mikä omaa kivestä miellyttää.
No mutta, kai teit muna-leikkele -kakun ja kuorrutit sen vaikka sulalla juustolla! Kyllä sun nyt pitää joku herkku väsätä tai jotenkin vähän juhlistaa päivää. Suosittelen ruokaa, se on täyttävää ja kun on maha täynnä, oot valmiiks kotona.KIitos. Munia ja leikkeleitä tässä mutustan. Mietin, että teen jotai kivaa tänää. Eli meen ehkä tekee koulun jälkee lihashuoltoa salille :D Leffaan lähtemistä oon vähän harkinnu. Mut saa nähä heittäytyiskö niin hurjaks!
Aurinkokin häikii ilkeästi.
Jokohan tänään saapuis saksan paketti. Persiistä, kun kuljetuksen hoiti saksasta suomeen DHL ja täällä nyt sit nutaa posti.
Näin on. Itse jännitän, ehtiikö uusin oluttilaus vielä huomiseksi vai meneekö ensi viikolle. Noooh, pääsiäiseksi on Postinkin pakko keritä.Aurinkokin häikii ilkeästi.
Jokohan tänään saapuis saksan paketti. Persiistä, kun kuljetuksen hoiti saksasta suomeen DHL ja täällä nyt sit nutaa posti.
Itse kokeilin tätä edellisvuonna, mutta sain yhden sadon jälkeen kaverit tapettua. En sitten tiedä missä oli vika, mutta leuka rintaan ja chiliä kaupasta.Itseäni houkuttelisi pieni chiliviljelys, kun sais aikaiseksi väsätä. Ei tarvis tilailla. Olis myös hauska testata, että mitä tuota saa omin kätösin aikaiseksi. Plus ruoanlaitossahan nuo on ehdottomia.
Korjasin vähän![]()

Vahvempi saa heikommalta vaikka väkisin. Ei siinä paljo oo onniteltavaa, kun Janhuvitsi pelas sen verran omaan pussiin. Honkamökki jäi viimekesänä näkemättä, ens reissulla pitäs sekin käydä tsekkaan.Hyvää Krimin kotiinpaluun vuosipäivää![]()
Just pistin eilen itään. Myöhässä ollaan pari kk, mutta ESL kypsentää syssyllä loppuun. Ei oo kerran tämä eka kerta, kun oon myöhässä.Itseäni houkuttelisi pieni chiliviljelys, kun sais aikaiseksi väsätä. Ei tarvis tilailla. Olis myös hauska testata, että mitä tuota saa omin kätösin aikaiseksi. Plus ruoanlaitossahan nuo on ehdottomia.
NATOTROLLI!!!! :D #demokratiaVahvempi saa heikommalta vaikka väkisin. Ei siinä paljo oo onniteltavaa, kun Janhuvitsi pelas sen verran omaan pussiin.
Juu natoa oon myös vastaan :DNATOTROLLI!!!! :D #demokratia