Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidan pitää tämän viikon taukoa. Treeneistä.
Olkapää ei nyt tahdo lopettaa kipeänä olemista. Koska se on ilmeisesti sitä mieltä, että olen treenannut liikaa.
Jos sitä sitten ensi viikolla pystyisi taas kunnolla. Treenaamaan.

Taidan pitää tämän viikon taukoa. Treeneistä.
Olkapää ei nyt tahdo lopettaa kipeänä olemista. Koska se on ilmeisesti sitä mieltä, että olen treenannut liikaa.
Jos sitä sitten ensi viikolla pystyisi taas kunnolla. Treenaamaan.

Reenaa sitä mitä kivuitta pystyy.

Reenaa sitä mitä kivuitta pystyy.

Sekin on vaihtoehto. Tällä hetkellä tosin tuntuu, että sekä vetävät, että työntävät suoritukset tekee kipeää.
Voisi kyllä tehdä ihan hyvääkin ottaa yksi väliviikko, ei ole sellaista ihan lähiakoina tullut pidettyä.

Sekin on vaihtoehto. Tällä hetkellä tosin tuntuu, että sekä vetävät, että työntävät suoritukset tekee kipeää.
Voisi kyllä tehdä ihan hyvääkin ottaa yksi väliviikko, ei ole sellaista ihan lähiakoina tullut pidettyä.
Jalat, jalat, jalat!

Jalat, jalat, jalat!

Tuo kävi kyllä mielessä. Mutta sehän sotkee ihan täysin mun hienon ja loppuun asti mietityn kaksijakoisen ohjelman.
Voisi sitä ehkä kerran tai pari käydä rankaisemassa. Jalkoja.

edit:
Mitä asiantuntija @TJJ on mieltä siitä, jos tuollaisen olkapäähän vähän piikitetään kortisonia?
Sellaista vaihtoehtoa mulle jossain vaiheessa tarjottiin.

Eikö ne jalat reenaudukkaan juostessa?
Kyllä.
Skinny%20Legs%202.jpg

Pitäis ostaa näköradio, mutta hitto kun porukat haluavat tolkuttomia summia vanhoista takuuttomista paskoistaan, ja just semmosta oon hakemassa.
Oispa mokkapaloja.

Miks tubettajat kuvaa noita "tänään on testissä tällästä paskaa, joo ei oo ku 3/5 mut iha hyvää" -videoita ja miks tuhannet ihmiset kattoo niitä? Muuten ei kyllä "tansijalkaa" vipata.
Voivoivoivoi, tentti aamulla. Huoh.
Mitä se opiskelee? Mikä tentti? Kerro kaikki heti!

Back
Ylös Bottom