Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta ja siunausta.

1349763644028

Perse kipeä, eli eilinen treeni osui ja uppos!

Patleetti snadisti kipee, eli ylirasitusta. Jämerää että ettei kestä valkun kanssa jalkatreenenejä, kolmea yötä huonoilla unilla ja yhden päivän treenileiriä, siihen tietty tuntikaupalla matkustamista kaikenmaailman julkisissa. Noh, lepoviikko muutenkin aluillaan. Pikkuvikoja. Voi tää kyllä olla joku noista julkisista hyökänny pöpelöki, joka yrittää niskan päälle.

Mutta edelleen: mihin saa valittaa? Työvoimapula? Taas olis vuoroa tarjolla. Ihan naurettavaa Suomi!

taidanpa lähteä tästä,piipahtamaan,iltapäiväkahvilla

mukavaa tämä:vapaa-aika, Minä pidän vapaa-ajasta

norkoilu sopii ruumiinrakenteelleni paremmin kun työn:teko

taidanpa lähteä tästä,piipahtamaan,iltapäiväkahvilla

mukavaa tämä:vapaa-aika, Minä pidän vapaa-ajasta

norkoilu sopii ruumiinrakenteelleni paremmin kun työn:teko

Vapaa-aika on kyllä sitä parasta aikaa. Sitä pitäisi saada enemmän. Ja vähemmän työaikaa. Voisiko joku lahjoittaa minulle huomattavan summan rahaa?
Ja nimenomaan lahjoittaa. Ei lainata.

No en kai mä sitä käyttäiskään jossen olis viettäny parhaita ryyppyvuosiani siellä :D

Jahas pojjaat, se olis sit viikko liika suolasta ruokaa edessä. Putkeen meni tämäkin.

Taas tuo vokotti reissaa jonnee vokottelemaan kevätlintuja..ihme epeli.

Minä juuri tajusin semmoisen asian, etten ole vuosiin syönyt hyvää kermamunkkia. Muistan kuinka pienenä poikana Mikkelissä sai Citymarketista aivan järjettömän hyviä kermamunkkeja. Kävin aina keskiviikkoisin koulun jälkeen semmoisen hakemassa. Tuon jälkeen olen syönyt kermamunkin jos toisenkin, mutta aina ovat olleet pettymyksiä.

Minä juuri tajusin semmoisen asian, etten ole vuosiin syönyt hyvää kermamunkkia. Muistan kuinka pienenä poikana Mikkelissä sai Citymarketista aivan järjettömän hyviä kermamunkkeja. Kävin aina keskiviikkoisin koulun jälkeen semmoisen hakemassa. Tuon jälkeen olen syönyt kermamunkin jos toisenkin, mutta aina ovat olleet pettymyksiä.

Oliko tämä sellainen tissipostaus?
Ainakin munkit mainittiin useampaan kertaan.

Ei. Minun tekee vain mieli kermamunkkia, ilman kaksimielisyyksiä.

Tissit.

Pahoittelut väärinymmärryksestä. Taisi olla itsellä sitten vaan tissit mielessä.
Jotain olit tuonne pienellä kirjoittanut, mutta ei näin vanha enää näe. Ei varmaan ollut mitään tärkeää.

Back
Ylös Bottom