Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta 6h mennyt. Pari korjattua lonkkamurtumaa, vielä pitäs korjata lissää. Kotiin pääsee ehkä jo 18h kuluttua. Jee.

Saat kohta korjata minultakin lonkan. Tai jonkin muun osan. En vielä tiedä, että minkä hajotan, jotta voin hyvällä syyllä lopettaa. Siivoamisen.

Nämä on kyllä niitä päiviä, että tulee mieleen, jos sitä vaikka pienemmälläkin asunnolla. Pärjäisi.
Siivoaminen on perseestä. Eli ikävää hommaa. Pitäisiköhän palkata siivooja. Joku kivannäköinen. Ja tarkkaa työtä tekevä.

Mun siivous helpottui kun muutin isompaan.

Kohta 6h mennyt. Pari korjattua lonkkamurtumaa, vielä pitäs korjata lissää. Kotiin pääsee ehkä jo 18h kuluttua. Jee.

Töissä huomaa kelin katsomatta ulos?

Mun siivous helpottui kun muutin isompaan.

Onhan siinä hyvätkin puolensa, mahtuu paremmin työskentelemään.
Mutta. Kun tuossa juuri pesin kaksi wc-pönttöä niin väkisinkin kävi mielessä, että mitä mä sillä toisella teen. Käytän toki molempia. Because i can.

Ai saatana päikkärit teki hyvää,harvemmin harrastan mutta nyt oli väsy.
Ja ei kun jauhelihan kimppuun.

Viimeksi muokattu:
Joo, ei mitkään voittajafiilikset lähtee. Mut pakko sitä persaukisena perheensä on elättää. Onneks oon vähän lyhyemmän setin nyte, ja sit taas 4vko himassa. Ja onneks anoppi alottaa mummuloman ja muuttaa meille jeesimään siks aikaa ku oon vekka. Ja mun porukat on eläkkeellä ja nekin suht lähellä asuu niin eiköhän emäntä babyn kanssa täällä pärjäile.

edit. ja tänks.

Vastapalvelukseksi offtopiccilaisille voin vähän tarkkailla mikä tilanne naapurin selustassa.
Tilannehan on sitten erittäin hyvin hallinnassa. Pakko se on sitten painaa meneen, jotta saa pankin pidettyä tyytyväisenä. Pääsee nopeemmin eroonkin siitä konttuurista.

Hyvä. Kerro mitä selustassa tapahtuu. Osaan pakata reppuun oikeat varusteet jos tilanne syttyy.

Ja kahvi.

Ja GoT kausi: 4.

Kaikki kuolee. Ei vaineskaan.

Ois vissiin tuolla possuja liikenteessä. Naapurin maajussilta ois vähän luvan tynkää käydä paukuttelee isommalla alueella. Tosin nythän ei ole oikea aika. Sit tuolla on lisäks jotain sarvihyypiöitä kun vetelee männyntaimet poskeensa.

Viimeksi muokattu:
Ois vissiin tuolla possuja liikenteessä. Naapurin maajussilta ois vähän luvan tynkää käydä paukuttelee isommalla alueella. Tosin nythän ei ole oikea aika. Sit tuolla on lisäks jotain sarvihyypiöitä kun vetelee männyntaimet poskeensa.
Oho oho. Kannattaa varmaan jo alkaa kattelemaan uutta pakastinta, sitä lihaa nimittäin tulee.

:D

Täytyy ehdottomasti tulla tutustumaan tilanteeseen kunhan tuo kevät etenee.

Jos sitä sitten vaikka suorittaisi pakollisen hiustenajelun ja sitten #sauna.

giphy.gif

Back
Ylös Bottom