Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisen olennaisimmat tulokset:
Liverpool - Scumchester Utd 2-0

Ei mulla nyt muuta. Ilmoitettavaa.

Mihinä ihimiset? Jengi ottanu perjantaiäässiä?
Kissan kanssa sovittiin ettei saa kävellä parin päivään jalkojen päältä. Takareiden vamma sekoittuu nyt muuhun reisiosastossa pikkuhiljaa suurenevaan kipuun. Vessassakäynti: haaste. Tää laji: parhautta.

Oon täs ollut viikon tupakkalakossa ja hyvin menee. Laskin että säästän noin 200€ kuussa kun en polta. 3 ekaa päivää oli todella tuskaisia....nyt ei enää juurikaan tee tupakkaa mieli. Poltin noin 15 vuotta ja niistä 10 yli askin päivässä.
Mikä oli teidän tekosyy alottaa tupakointi uudelleen?

Oon täs ollut viikon tupakkalakossa ja hyvin menee. Laskin että säästän noin 200€ kuussa kun en polta. 3 ekaa päivää oli todella tuskaisia....nyt ei enää juurikaan tee tupakkaa mieli. Poltin noin 15 vuotta ja niistä 10 yli askin päivässä.
Mikä oli teidän tekosyy alottaa tupakointi uudelleen?
En oo vielä 4 vuoden jälkeen tarpeeksi pätevää tekosyytä keksiny.

Onko silloin hyvin mennyt selkätreeni, kun tuntuu että joku olisi vetänyt pesäpallomailalla keskelle selkää ja keuhkot on niin kasassa että on vaikeaa hengittää?

On se varmaan parempi kuin allekirjoittaneen selkätreenien jälkeiset tuntemukset. Lähinnä vasemmassa pohkeessa.

On se varmaan parempi kuin allekirjoittaneen selkätreenien jälkeiset tuntemukset. Lähinnä vasemmassa pohkeessa.

Tuossa kohtaa voisin melkein epäillä jotain tekniikkavirhettä. Mutta en epäile koska itsehän sain ojentajat kipeäksi jalkatreenistä.

Kenties sairaalloisen lihava kaverini sanoi kärsivänsä jäätävästä tissihiestä. Hän on siis mies. Minua alkoi vähän etomaan, joten kerron sen teillekin.

Tuossa kohtaa voisin melkein epäillä jotain tekniikkavirhettä

Minulla saattaa joskus kipeytyä pää oluenjuontiharrastuksen jälkn
runsaan annostuksen jälkeen voi mahassakin tuntua: jännältä

Koska suunnitelmien muutos, tänään treenit. Nro 3 tälle viikolle. Viikonloppuna ehtii vielä ottamaan numerot 4 ja 5, jos en ratkea ryyppäämään tai riko itseäni. Molemmat mahdollisia, samaan aikaan jopa.

Back
Ylös Bottom