Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

squat.webp

Onkoha mulla pitkät kädet. Jalat ainakin on :D

Mulla taitaa olla kuun vaihteessa tiedossa sellainen 18-24h työpäivä. Vinkkejä ammattilaiselta? Lähinnä siihen, että miten pysyn hereillä :D

Jotain puuhaa pitää olla jos aikoo/pitää valvoa. Sopivasti kofeiinia, Ei liian lämmintä. Ja pikku kusihätä pitää takuulla aina hereillä.

Joo vtutus pitää yläällä vaikkei ois tarviskaan.
Mua kyl valvottaa jos on liika kivaaki. Stna et pitää viettää tylsää elämää et saa nukuttua, blööh. Nukkumattomuuttaki kokeilin kerran, eeei mennytkään sit ihan putkeen :nolo:

Mut hey, tänään reenit Stadissa, huibeloo :oujee: Sit Grimsby -koska huonot leffat on vaan niin :heart:

No ei kannata ainakaan syödä kunnolla, pikku nälässä pysyy paremmin virkeänä, nuku varastoon ja juo julmetusti kahvia

En juo kahvia ja olen huono nukkumaan enempää kuin 6h kerralla. Mutta kahvin voin tottakai korvata matella ja nukkumista voi ainakin yrittää.

Jotain puuhaa pitää olla jos aikoo/pitää valvoa. Sopivasti kofeiinia, Ei liian lämmintä. Ja pikku kusihätä pitää takuulla aina hereillä.
Puuhaa on. Siis töitä. Koko ajaksi. Nappaa:ei. Kusihätä on hyvä vinkki, ei olisi tullut mieleen.

Hankit suunnattoman vitutuksen jostain. Se piristää nii ettei edes pysty nukkumaan. Väsymys katoaa täydellisesti.

No kyllähän mua aika paljon vituttaa se, että joutuu tekemään töitä. Silloin kun ei pitäisi tehdä töitä.

Puuhaa on. Siis töitä. Koko ajaksi. Nappaa:ei. Kusihätä on hyvä vinkki, ei olisi tullut mieleen.

Kusihätä toimii myös pitkällä ajomatkalla.

Jos työ on ruudun tuijottamista, niin pidä jotakin kädessäsi (esim avainnippu, kynä, käsikranaatti) siten, että jos/kun nukahdat niin tavara tippuu ja heräät siihen.

Kusihätä toimii myös pitkällä ajomatkalla.

Jos työ on ruudun tuijottamista, niin pidä jotakin kädessäsi (esim avainnippu, kynä, käsikranaatti) siten, että jos/kun nukahdat niin tavara tippuu ja heräät siihen.

Sehän on juurikin ruudun tuijottamista, mutta joutuu samalla myös naputtelemaan näppäimistöä ja tekemään sellaisia hienolta kuulostavia juttuja.

Kynätemppu on tuttu armeija-ajalta. Yöpäivystyksessä kun nuokkui siinä kopissa niin kynä etusormen ja peukalon välissä oli erittäin hyvä väline. Siinä vaiheessa kun torkahti niin kynä tippui lattialle ja piti hiljaisella kasarmilla sellaisen äänen, että seuravat 5 minuuttia ainakin oli hyvinkin pirteä.

Jatkuvasti vaan juotavaa ja tasainen kusihätä koko yön.

Tuota pitää kyllä luultavasti kokeilla. Toivottavasti en kuse housuihin kun kuitenkin nukahdan.

Back
Ylös Bottom