Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Totta kai saa heittää läppää mutta sit ku ottaa turpaa laiha läskiltä niin on ihan varmaa että, jokanen joka ei jaksa Conorin juttuja kuunnella kääntää jokaista puukkoa haavassa minkä Conor on itse liikkeelle laittanut. Tämä on Conorin ja Conoristien kestettävä. Chael nyt oli ihan pelle puhui vauhdikkaista otteluista, mutta omat skillssit oli vaan painissa jolloin ottelut oli tylsiä. Conorin hienous on ollut se että juttua lentää ja kehässä on toimittu juttujen mukaan. Ite en jaksa tuota paskanjauhantaa, mutta en katokkaan oikeestaan muuta kuin ottelut. Conorin ottelut on ollu aina hyviä ja vauhdikkaita. Monta monituista hyvää otteluparia vielä näkemättä tämän miehen kohdalta.

Natea vastaan nähtiin kyllä huonoin Conor mitä mä oon nähnyt. Saa nähdä millanen Conor nähdään seuraavassa matsissa. Toivon että se olisi Edgaria vastaan, mutta uusinta Aldoakin vastaan käy.

Conor otti tappion kyllä todella hyvin ja miehekkäästi. Pisteet nousi silmissäni, kun ei alkanut jauhamaan trashtalkia tms. selittelemään mitään. Ainakin minusta tuli tämän myötä suurempi fani.

Näinhän tässä kävi. Instagramissakin seuraajat nousi yli 4 miljoonaan tappion jälkeen. Voitti varmaan lisää porukkaa puolelleen ja toisaalta vihaajat odotti vesi kielellä jotain katkeraa murtumista Aldon tyyliin, jäivät ilman sitä ja vihaavat vielä enemmän:D Mutta bepanthen auttaa ja mobilaattia saa apteekista mikäli on jännetupin tulehduksia tullut näppistä hakatessa. No eiköhän seuraavassakin matsissa taas ppv neula heilahda ja irkku vie rahat. Kova matsi edessä tuli kumpi vaan vastaan, mutta uskoisin tuon ottelun toimivan hyvänä herätyksenä jatkoa ajatellen.

Mulle ainakin ihan sama mitä Conor tienaa, tärkeintä oli nähdä miten 10 päivän valmistautumisella tuleva jätkä pieksee UFC:n hypetetyimmän ottelijan sen omalla vahvuusalueellaan eli pystyssä. Ja tekosyitä kyllä löytyi, energy efficent Conor, vasen ei toiminut jne :D

Nyt kun luin Jack Slackin analyysin ja katoin Luke Thomasin videoanalyysin, Conor on aika yksipuolinen nyrkkeilijä, elää täysin vasurin varassa ja on helposti ennalta arvattava lyöntiensä suhteen. Aina, kun nojasi vasurin puolelle, tuli uppari. Kun nojasi oikealla, tuli vasen overhand.

Kunto loppui kun Diaz paukutti, jonka jälkeen ei enää puolustus eli väistely toiminut, sitten oltiinkin jo paniikkipainijoita :)

View: https://www.youtube.com/watch?v=oqD-kdF7khU

http://fightland.vice.com/blog/death-of-a-southpaw-how-conor-mcgregor-lost-to-nate-diaz

hehe, irkku saa enempi hehkutusta häviöstä kuin olis saanu voitosta =)
Ihan ansaittua saada kuittia takaspäin kaiken sen paskan jälkeen mitä se on suustaan päästäny.. ihan sama miten se verhoillaan "trash talkiks" samaahan tää nauraminen sen pataan ottamiselle on.. pelkkää trash talkkia.. ;)

hehe, irkku saa enempi hehkutusta häviöstä kuin olis saanu voitosta =)
Ihan ansaittua saada kuittia takaspäin kaiken sen paskan jälkeen mitä se on suustaan päästäny.. ihan sama miten se verhoillaan "trash talkiks" samaahan tää nauraminen sen pataan ottamiselle on.. pelkkää trash talkkia.. ;)

This. Parhaita nää puolustus puheet millä koitetaan nostaa Conoria, sil on rahaa ja instagram seuraajia, sil ole mitään väliä tässä kohtaa. Ei tässä ole puhuttu Conorista ihmisenä vaan vapaaottelija Conorista, se epäonnistu vapaaottelijana lauantaina ja sillon jotkut meriitit muussa elämässä on yks ja paska hailee, vaikka keksis lääkkeen syöpään niin se ei poista sitä faktaa.

Kaikki harhaiset kanssapostaajat we are not here to take part... Nostetaan Conor! We can do it!!!:D:D:D
CIoucVh.gif

image.jpg1_zpsskrx90mq.jpg.html
Ly6BNsN.jpg
1wlD7gV.jpg

Osa sanoo Conorin laukovan tekosyitä matsin häviämiselle. Eihän ne ole mitään tekosyitä jos sanoo, että oma kondis loppui kesken tai kaveri ei pudonnutkaan vasuriin vaikka näin odotin tai, että panikoin kun aloin ottamaan pystyssä osumaa yms. Nämähän on itsekritiikkiä ja propsien antamista toisen leualle, kunnolle, taidoille ja ottelustrategialle.
Jos sanoisin hävityn ottelun jälkeen vaikka: "ei voi mitään, mulla ei vaan lyöntivoima riittänyt", niin eihän se ole mikään tekosyy vaan itsekriittinen toteamus. Nää Hendricksin "olin ottelussa 70%" tai monien, etenkin brassien lukemattomat mitä ihmeellisimmät syyt ovat selittelyä.
Tuo Conorin sanominen on lähinnä ottelusuorituksen analysointia. Ei mul oo ainakaan tullu yhdestäkään Conorin matsin jälkeisestä haastiksesta sellasta tunnetta, ettei antais täyttä tunnustusta Natelle siitä, että se oli tällä kertaa yksinkertaisesti parempi.
Tähän vielä sekin, että onhan tuossakin vahva pointti mitä se sanoi peppukipeälle Aldolle ja RDA:lle. Yksi näyttäytyy häkissä, toiset twitterissä.

Toinen kovasti arvostelua saanut asia on Conorin mattotaidot. Ymmärrän tämän toki kun meni arvostelemaan Natea ja käytännössä loukkasi jossain määrin koko bjj porukkaa, mutta Oliko Conor jotenkin älyttömän huono siellä matossa? Eihän se mikään Conorin vahvuus todellakaan ole, mutta silti sweeppasi Naten ja kontrolloi hyvin päältä ekan erän puolella. Kuinkas usein Natea sweeppaillaan? Jokainen täysin mattotaidotonhan näin tietysti tekee? Jos taas arvostelee Conorin mattotaitoja tuon ottelun lopetuksen perusteella, niin samoilla kriteereillä esim. Cain Velasquez on täysin mattotaidoton kun meni jäämään niin helposti Werdumin giljotiiniin. Aikamoinen mätisäkki.
Tosiasiassa Conor alkoi olemaan ottava osapuli boksauksessa ja tuo hätäalasvienti sekä siitä seurannut mattopätkä oli vain viimeistely.

Mutta joo, olen Naten puolesta iloinen ja otteluhan oli jännä kuin mikä. Uskoin Conorin voittavan, vaan toisinhan siinä kävi.

Osa sanoo Conorin laukovan tekosyitä matsin häviämiselle. Eihän ne ole mitään tekosyitä jos sanoo, että oma kondis loppui kesken tai kaveri ei pudonnutkaan vasuriin vaikka näin odotin tai, että panikoin kun aloin ottamaan pystyssä osumaa yms. Nämähän on itsekritiikkiä ja propsien antamista toisen leualle, kunnolle, taidoille ja ottelustrategialle.
Jos sanoisin hävityn ottelun jälkeen vaikka: "ei voi mitään, mulla ei vaan lyöntivoima riittänyt", niin eihän se ole mikään tekosyy vaan itsekriittinen toteamus. Nää Hendricksin "olin ottelussa 70%" tai monien, etenkin brassien lukemattomat mitä ihmeellisimmät syyt ovat selittelyä.
Tuo Conorin sanominen on lähinnä ottelusuorituksen analysointia. Ei mul oo ainakaan tullu yhdestäkään Conorin matsin jälkeisestä haastiksesta sellasta tunnetta, ettei antais täyttä tunnustusta Natelle siitä, että se oli tällä kertaa yksinkertaisesti parempi.
Tähän vielä sekin, että onhan tuossakin vahva pointti mitä se sanoi peppukipeälle Aldolle ja RDA:lle. Yksi näyttäytyy häkissä, toiset twitterissä.

Toinen kovasti arvostelua saanut asia on Conorin mattotaidot. Ymmärrän tämän toki kun meni arvostelemaan Natea ja käytännössä loukkasi jossain määrin koko bjj porukkaa, mutta Oliko Conor jotenkin älyttömän huono siellä matossa? Eihän se mikään Conorin vahvuus todellakaan ole, mutta silti sweeppasi Naten ja kontrolloi hyvin päältä ekan erän puolella. Kuinkas usein Natea sweeppaillaan? Jokainen täysin mattotaidotonhan näin tietysti tekee? Jos taas arvostelee Conorin mattotaitoja tuon ottelun lopetuksen perusteella, niin samoilla kriteereillä esim. Cain Velasquez on täysin mattotaidoton kun meni jäämään niin helposti Werdumin giljotiiniin. Aikamoinen mätisäkki.
Tosiasiassa Conor alkoi olemaan ottava osapuli boksauksessa ja tuo hätäalasvienti sekä siitä seurannut mattopätkä oli vain viimeistely.

Mutta joo, olen Naten puolesta iloinen ja otteluhan oli jännä kuin mikä. Uskoin Conorin voittavan, vaan toisinhan siinä kävi.

En mäkään niitä näe tekosyinä, mutta eipä se hirveesti anna Diazille krediittiä. Kaikki liittyy vaan häneen itseensä. MÄ en ollut tarpeeks efficient, MÄ aliarvioin isomman miehen leuan, MÄ hain liikaa tyrmäystä. Ei kertaakaan kehunu esim. Naten nyrkkeilyä tai jiu jitsua tms. Tuli muuten mieleen aika huvittava juttu, kun Natelta kysyttiin pre fight pressissä, että mikä elokuva on inspiroinut nuorempana, niin Naten vastaus oli CHOKE niminen leffa. Aika ironista :)

Vaikka Conorboomi tästä tuskin mihinkään laantuu, niin kyllähän sen aura tästä aika ison osuman otti. We are not here to take part we are here to take over otti ison askeleen taaksepäin. Häviö on aina häviö, vaikka kuinka nousikin ylempään sarjaan. Eikä edes ollut tiukka decision häviö, vaan tokan erän luovutus. Aldolla, Silvalla, Machidalla, Jonesilla, GSP:llä ynnä muilla ollut oikeasti pitkät voittoputket ja sen takia se aura on oikeesti ollut ansaittu, mutta Conorin aura kuitenkin jäi 7 ottelun voittoputkeksi ja vieläpä painoluokassa, jossa on harvinaisen iso kokoinen. Eikä siinä vielä mitään, mutta nyt nousi ottelemaan periaatteessa saman kokoluokan ukkoa vastaan ja vielä ukkoa nimeltä Nate Diaz, jota kukaan ei edes ole pitänyt relevanttina ennen Johnson matsia. Naten piti olla vain yksi stepping stone Conorshowssa lisää, mutta saavi kylmää vettä tuli niskaan. Conor on tän auran rakentanut hienojen voittojen lisäksi pääasiassa persoonalla ja showmiehen luonteella, mutta loppujen lopuksi ne W ja L kirjaimet ottelusarakkeissa on ne, joilla on väliä. Tää tappio vei myös tulevilta FW voitoilta arvoa pois. Tosin se aura on just niin iso kuin minkä fanit siitä tekee ja niitähän sillä riittää olevan. Tässä huomataan taas ammattivapaaottelun ero muihin main stream lajeihin, nimittäin tää menee usein enemmän viihteen kuin urheilun puolelle. Kiitos juuri Conoristien kaltaisille faneille, joille monille ne pressit ja embeddedit on tärkeämpiä kuin itse ottelut.

Conorin voittoputki oli kylläkin 15 ottelun mittainen jonka sai aikaan viidessä vuodessa, kun Aldon putki oli kymmenessä vuodessa 18 ottelua. Molemmilla UFCssä yhtä monta voittoa ja Conorin voitot vakuuttavampia, mutta kyllähän Aldon vastustajat on ollut huipputasoa jo vuosia, toisin kuin Conorilla. Aldo on lajin legenda, piste. Conor on vielä tähdenlento, jolla on kuitenkin potentiaalia kasvaa lajin suurimmaksi tähdeksi.

Conorin voittoputki oli kylläkin 15 ottelun mittainen jonka sai aikaan viidessä vuodessa, kun Aldon putki oli kymmenessä vuodessa 18 ottelua. Molemmilla UFCssä yhtä monta voittoa ja Conorin voitot vakuuttavampia, mutta kyllähän Aldon vastustajat on ollut huipputasoa jo vuosia, toisin kuin Conorilla. Aldo on lajin legenda, piste. Conor on vielä tähdenlento, jolla on kuitenkin potentiaalia kasvaa lajin suurimmaksi tähdeksi.
Conorin voitoista suurin osa oli nimettömässä organisaatiossa nimettömiä ottelijoita vastaan :) UFC:ssä 7-1 nyt.

Aldolle voi laskea "UFC" voitoiksi WEC voitot, se oli jo silloin UFC omistuksessa ja siirto oli vain ajan kysymys. Sinne hommattiin jo silloin parhaat ja parhaat pyrki sinne. WEC ollut kuitenkin imo ehkä paras organisaatio, vanhoista WEC ketjuista voi käydä lukemassa hehkutusta matseista, ihan sama mikä WEC kortti kaikki oli pelkkää hehkutusta.

Enkös tossa maininnut jo asiasta että Aldo otellut huipulla pitkään. Viestissäni ylistin Aldoa ja oon suuri fani. mutta olihan se tiedettävä että sanoessa Conorista jotain positiivista, ainoat 2 käyttäjää jotka mitään vastaa on suurimmat Conor haterit koko foorumilla.

Enkös tossa maininnut jo asiasta että Aldo otellut huipulla pitkään. Viestissäni ylistin Aldoa ja oon suuri fani. mutta olihan se tiedettävä että sanoessa Conorista jotain positiivista, ainoat 2 käyttäjää jotka mitään vastaa on suurimmat Conor haterit koko foorumilla.

Tärkeintä se että puhutaan :rolleyes: Oli sitten ilakointia ja vittuilua tappiosta tai mitä tahansa muuta. Moni vihaaja kuitenkin eniten odotti sitä että Conor ensimmäisen tappion kohdalla vaipuisi unholaan. Ehkä näin olisi käynyt jos olisi hävinnyt Mendesille, mutta viimeistään Aldo matsin jälkeen on paikka huipulla vakiintunut. Ottelun tuloksesta riippumatta, tuntuu massoja silti kiinnostavan paljon enemmän Conorin seuraava ottelu kuin Diazin vaikka miehen voittikin.

Back
Ylös Bottom