Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Conor on houkutellut "casuaaleja" ihan vitusti MMA-foorumeille jotka sitä hehkuttaa ja yhtyy toisten ottelijoiden haukkumiseen. Nyt osu sit se paska heidänkin osaltaan tuulettimeen. Ainakin reddit on täynnä Conorin houkuttelemia uusia faneja.
Jahas, täällähän alkaa tunteet kuumetaMikä erottaa sinut kasuaalista, ihan noin mielenkiinnosta? ;)
Olen ~7-8v seurannut vaparia (sitä mma:ta, ei ufc:tä)En minäkään ymmärrä miksi ottelija haukutaan heti susipaskaksi, kun häviää yhden ottelun.
Mielestäni tämmöiset räksyttäjät eivät ehkä ihan ymmärrä, mistä kamppailulajeissa on kysymys.
Häviöitä tulee lähes kaikille joskus ja siitä pitää vaan jatkaa eteenpäin, ja ottaa opiksi.
Itse kunnioitan jokaista joka ylipäätään kehään nousee, vaikka ottaisi miten pahasti turpaan.
Niin, pakkohan täällä ei ole olla lukemassa ikäviä kirjotuksia Conorista![]()
Juuri näin. Onko GSP sitten ihan paska kun hävis Matt Serralle.En minäkään ymmärrä miksi ottelija haukutaan heti susipaskaksi, kun häviää yhden ottelun.
Mielestäni tämmöiset räksyttäjät eivät ehkä ihan ymmärrä, mistä kamppailulajeissa on kysymys.
Häviöitä tulee lähes kaikille joskus ja siitä pitää vaan jatkaa eteenpäin, ja ottaa opiksi.
Itse kunnioitan jokaista joka ylipäätään kehään nousee, vaikka ottaisi miten pahasti turpaan.
Jahas, täällähän alkaa tunteet kuumetaOlen ~7-8v seurannut vaparia (sitä mma:ta, ei ufc:tä)