Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suomi on outo maa. Nyt tarvitsisi vähän punaviiniä ja sitä ei saa ruokakaupasta, eikä alkot ole auki. Pakko vetää kossua jemmasta.

Laitat siihen vähän jotain punaista mehua joukkoon niin eiköhän se siitä.

Hyvät päikkärit. Kännykkän pimputti vieressä viesteistä, mut aattelin, että soittavat jos on asiaa. Kaveri sit lopulta hermostu ku en kahtonu viestejä ja soitti lähtisinkö leffaan. Meni vähä savolaisitta, joten suattaapi olla, että ehkä oon lähössä lehevaan tai sitte en.

Meinaa välillä loppua usko hiihtoharrastuksesta.. Just kun on käyny kelkalla aukasemassa ladun järvelle niin alkaa jäätävä rankkasade, hiihtäessä sit viimeselle kilometrille tarviikin lapion..:mad:

Hyvät päikkärit. Kännykkän pimputti vieressä viesteistä, mut aattelin, että soittavat jos on asiaa. Kaveri sit lopulta hermostu ku en kahtonu viestejä ja soitti lähtisinkö leffaan. Meni vähä savolaisitta, joten suattaapi olla, että ehkä oon lähössä lehevaan tai sitte en.
Itellä on vähän sama ajatusmaailma. Viestillä saa kyllä kiinni, mutta vastaan kun nään sen tai ehdin.

Jos asia on kiireinen, niin soittamalla saa kiinni parhaiten. En itse ainakaan joka puhelimen tärähdykseen ja värähdykseen jaksa vaivautua katsomaan.

Nykyään laitan puhelimen yöksi äänettömälle. Ei ennenään oo perkule aina kiinni saanut.

Joo, joku tommonen. Jossain Uralin itäpuolella voisi olla sopivia sijoituspaikkoja heille.

e: vihreät ynnämuut vasemmistokommarit

+ Paleface , sinne vittuun joo myös

E: kuntit tehdäänkö lista, eli juna on lastattu leikki

Tarvitaan juna, jossa on vaunuja: tarpeeksi
Lastataan sinne kaikki suvakit. Varmuuden vuoksi.

Jahas. Jokohan sitä pikkuhiljaa alkais siistiin syömisiään...

Erittäin lihava olo. Eikä edes pelkkä olo.

Mulla ei ole lihava olo. Olen ilmeisesti syönyt väärin.

Back
Ylös Bottom