Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maidolla.

Maidosta mulle tulee mieleen vaan yks asia.

Mitenköhän oman ääripäänsä edustajalla, ja ennenkaikkea hienolla herrasmiehellä @futhermucker illa

tumblr_static_c37z95n94bso4c040k00k8sck.gif

mites sauna ja saunakalja?

vai täytyykö pistäytyä saunakaljalla imisten ilmoilla, kuten Minulla usein on tapana.
Sauna on. Ja pesuvettäkin sulatin. Olutta ei, mutta Nokian panimon kuivaa omppusiiteriä ostin useamman tölkin, Kittilästä.

Nyt kahveella ja munkilla. Ihmisten ilmoilla.

No, jos kysyt silleen vähemmän suoraan? "Anteeksi kuski, mutta haiseeko täällä sinunkin mielestäsi jokin tosi voimmakkaasti (pahalta)? Mikähän se mahtaa olla?".

Emmä sitäkää.

Täälä on taas tissijuttuja! Jos ei ole jalkapallisteja niin sitte on tissejä. Tai pimppejä. Mootyoripyörät eivät mua haittaa, niitä saa laittaa. Ilman tissejä.

Emmä sitäkää.

Täälä on taas tissijuttuja! Jos ei ole jalkapallisteja niin sitte on tissejä. Tai pimppejä. Mootyoripyörät eivät mua haittaa, niitä saa laittaa. Ilman tissejä.

Jalkapalloa, tissejä... lisätään siihen vielä #olut #terveydeksi niin meillähän alkaa olla aiheet kunnosa.

Treenit: Check.
Se oli numero kolme tälle viikolle. La ja su vielä pientä pumppaamista, niin eiköhän sitä voi kohtalaisen tyytyväinen olla tähänkin viikkoon.

Treenit (eka tälle viikolle): Check
Selkä vittumaisen kipeä: Check
Lisää treenejä tällä viikolla: tuskin

Mulla tuntuisi olevan polvi vähän kipeä. Mutta se ei haittaa. Ei polvea vissiin oikein mihinkään tarvitse.

Ei juurikaan.

Selkä sensijaan on kiva, jos pystyisi esim kävelemään pystyssä. Nyt se on: vaikeaa.

Back
Ylös Bottom