Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää mitään stalkkaa! Mutta eläpä huoli, en enää samalle salille ole tulossa, ihan huoleti voit seinäjoellakin juNpata.

Siinä meni sitten sekin tekosyy jäädä sohvalle. :(

Sauna, tsek
Pyynikin käsityöläispanimon Red Ale, tsek
Lihava olo, negative. :eek:

Sauna, tsek
Pyynikin käsityöläispanimon Red Ale, tsek
Lihava olo, negative. :eek:

No mikäs nyt on?

Sen ku tietäs. Aamulla ei vituttanut ihan hirveästi katsoa peiliin. Paitsi sitten ku näki naaman, mutta muuten.

No kyllä tämä vielä tästä korjaantuu.

No emmää ny niin kauhia oo! Mutta eläpä huoli siltikää, kyllä mä sun tontille tulen taas huomenna. Toivottavasti en sun kanssa joudu asioimaan, koska pitää olla asiallisesti töissä.

Siis seurasikko sää mua tänne turkuun asti? :eek:

edit: et ole niin kauhea, mutta joutus pian puhumaan "mukavia" :oops:

Siis seurasikko sää mua tänne turkuun asti? :eek:

edit: et ole niin kauhea, mutta joutus pian puhumaan "mukavia" :oops:

Sähän olet melkein naapurissa siis. Olin itsekin tänään Turussa. Huomenna luultavasti en ole.

Vaikeetavaikeeta. Päätöksen tekeminen siis. Jos tekis kompromissin eli siistis syömiset ja kahtoo mitä alkaa tapahtua.

Kun mä tein syömisten siistimisen niin paino tippui noin 20kg. Eli saattaa se ehkä toimia.

Sähän olet melkein naapurissa siis. Olin itsekin tänään Turussa. Huomenna luultavasti en ole.

Se on kivaa noiden "erilaisten" autojen kanssa, kun huollot on lähellä.

No olis se huolto ollut Tampereellakin, mutta samalla valtiovierailu Naisen luo.

Se on kivaa noiden "erilaisten" autojen kanssa, kun huollot on lähellä.

No olis se huolto ollut Tampereellakin, mutta samalla valtiovierailu Naisen luo.

Mulla ei ole noin hyvää syytä käydä Turussa. Mä vaan teen siellä töitä. Silloin kun en tee kotona tai jossain muualla.

Back
Ylös Bottom