Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla kävin jumpalla. Sain uuden kaverin pikkunatiaisesta. Se alko koutsaa mua. Liikkeet oli niin omalaatuisia, että ei niitä tangolla pystyny tekemään. "Ota sitten harjanvarsi ku et kerta tangolla jaksa!" :D Käytin poikaa myös törkeästi hyväkseni punnerruksissa, houkuttelin sen selän päälle painoks.
Meni tenttikin heittämällä läpi! Harmittavast pisteen päähän ylemmästä arvosanasta, meni mun hieno rivistö viturallee. Pitääköhän uusia...

Aamulla kävin jumpalla. Sain uuden kaverin pikkunatiaisesta. Se alko koutsaa mua. Liikkeet oli niin omalaatuisia, että ei niitä tangolla pystyny tekemään. "Ota sitten harjanvarsi ku et kerta tangolla jaksa!" :D Käytin poikaa myös törkeästi hyväkseni punnerruksissa, houkuttelin sen selän päälle painoks.

Oiskohan ollut sama pikkumies, jonka minä oon nähnyt mm. tekemässä kulmasoutua puukeppi + 1,25 kiekot -kombolla. @Sylvi tais mainita että vois ruveta treenaamaan sen kanssa kun on samat painotkin molemmilla.

Hähhhää! Työmaan kesähessu teki kropsua ku pyysin. Ei tarttenu itte alkaa väsäämään.

Teki mitä? :D Anteeksi, mutta en oikeasti tiedä mitä tuo tarkoittaa :D

Mulla oin kyl vahva oletus, kuka tää kulmasoutaja vois olla :D

Se kulmasoutajapoju on huikee kaveri :D Näkynyt tekevän ainakin myös kyykkyä puukepillä ja vartalonkiertoja seisten jonkun pikkukiekon kanssa, että ihan kovasta treenaajasta kyse. Lumoutuneena katselee nostolavan suuntaan aina kun rautaa liikkuu.

Kakkonen kelpaa.

74495-bill-murray-smile-frown-gif-WJz1.gif
'

Se on vähän niinku pannaria.

Miten sorvattu puinen kulli liittyy pannariin? Vai onko tuo pannari taas jotain slangia, eikä suinkaan tarkoita pannukakkua?

Back
Ylös Bottom