Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kenen idea oli aloittaa päivä 12 sarjalla kyykkyä ja 12 sarjalla SJMVtä?

Ei ainakaan minun. Joten epäilen, että idea on kehittynyt jossain Ääsjoen suunnalla.

Perkele. Kukahan mut kantaa huomenna töihin?
02_tours_segway.png

Lähen hameessa ikeaan.

Jopas sitä nyt tyttöillään! :eek: Kuitenkin meet vaan syömään sinne ja hame siksi kun housut puristais syönnin jälkeen ;)

Pitäs kyllä hommata potkulauta töihin. Edellisestä hajos etulaakeri läskin alla.

Yhdessä autokaupassa myyjä liikkui potkulaudalla. Oli vielä sellainen vähän babyface nuori mies. Ei sillä, että minua ois millään lailla haitannut, mutta mietin vaan jos joku vanha patu tulee hieromaan kauppaa CLS-mersusta niin ei ehkä halua tehdä sitä Ville Vallattoman kanssa :D

Yhdessä autokaupassa myyjä liikkui potkulaudalla. Oli vielä sellainen vähän babyface nuori mies. Ei sillä, että minua ois millään lailla haitannut, mutta mietin vaan jos joku vanha patu tulee hieromaan kauppaa CLS-mersusta niin ei ehkä halua tehdä sitä Ville Vallattoman kanssa :D

Onneksi en myy autoja.

Jopas sitä nyt tyttöillään! :eek: Kuitenkin meet vaan syömään sinne ja hame siksi kun housut puristais syönnin jälkeen ;)
Hame ei ahista! Toissa kesänä liikuin paljon mekossa! Että kyllä minäkin osaan! :D Subissa kävin syömässä. Otin ateriana. Keksillä. Läski.
Oli hieman liukkaat tiet! Tangentin suuntaan mentiin välillä.

Ei kyllä nyt kuulkaa tähän on ihan kauhee. Ei Robin voi tommosia videoita tehdä. Nuohan melkein panee tuossa.
Serkku käski katsomaan tuon, en minä muuten.

Back
Ylös Bottom