Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moro Grishnackh!

No heil sun heiluville, Daiina! Enpä olis uskonu et kukaa muistaa, mutta ilmeisesti erehdyin.

Totta kai sut muistaa! Mietin vielä sun entistä nickiä vähäsen aikaa, mutta muistan senki kohta! :D

Mua jää vaivaamaan jos en muista, voin miettiä sitä mielessäni. :D Vielä tästä puuttuu ku Ephe tekis paluun.

Mua jää vaivaamaan jos en muista, voin miettiä sitä mielessäni. :D Vielä tästä puuttuu ku Ephe tekis paluun.
Vähän veikkaan, ettei taida häntä internetsosiaalisuudet tänä päivänä kiinnostaa. Ei kyllä varsinaisesti minuakaan mutta mullapa onkin varsin sisällötön elämä.

Arvatkaapas, te komeat miehet ja jumalaiset naiset, miten meillä tullaan viettämään tätä lauantai-iltaa?

No, klo 20 alkaen me mennään pesutupaan jynssäämään mattoja.
- Miksi silloin?
Aikaisemmin ei ollut vapaata ja pidempään ei todellakaan odoteta.
- Miksi ylipäätänsä?
Koska ne matot on yltäpäältä paskassa.
- Miksi ne paskassa?
Koska koiralla oli kunnon ripuli, oikein railakas.
- Miksi sitä koiraa ei sitten käytetty ulkona?
Koska me oltiin Tampereen Ikeassa. Nii-i, Ikeassa. Saatanan saatana.

JUMALAUTA. OLLAAN OLTU MR KEITON KANSSA SAMAAN AIKAAN IKEASSA! EMMÄKESTÄ!

e: Tosin eri Ikeoissa, mutta kuitenkin.

e2: Sain juuri hyllyn kasattua.

JUMALAUTA. OLLAAN OLTU MR KEITON KANSSA SAMAAN AIKAAN IKEASSA! EMMÄKESTÄ!

e: Tosin eri Ikeoissa, mutta kuitenkin.

e2: Sain juuri hyllyn kasattua.

Minkälaisen hyllyn? Käykö niinku mulle ja kaikki osat ei oo mitä pitäis. :D

Mikäs perkele se muuten olikaan...? Sen kyllä muistan että se oli luokattoman huono, mutta mikä...

Minä muistan sen. En tiedä miksi, mutta muistan sen.

Eikun muistan miksi sen muistan. Kaljasta ja pullasta. Vokotti mainitsi niistä silloin joskus, kun ollaan ekan kerran tavattu.

Back
Ylös Bottom