Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tortilloista saa kyllä aika orgiat aikaan. :kuola: Ainoa mikä pilaa sen ilon, on liian iso lössimäärä ja liian vähänt ainekset tai jopa väärät. Yksi ja kaksin se on niin parasta!
Yksin nää vedetään, ei loisia syömään mun ruokaa.

Virhe: Sivuasi ei löydetty.
Mutta linkin nimistä päätellen nämä ovat kuitenkin vain ruoka orgiat, eikä mulle kyllä välttämäti maistu pillu juustodipillä. Hyviä kumpikin (jos on pesty ja kerran kustu) mutta ei oikein silti sovi yhteen.

Viimeksi muokattu:
Perskele, ois tossa purnukassa yli 200 e erikoisia kakkosen kolikoita. Pitäs järjestää ne jonoon ja katsoa onko mitään erikoisempaa eksynyt joukkoon. Terve mikä homma.

Orjuuta Aku-Ankka kiillottamaan niitä, eihän se veloissaan muuta tee kuin nyhrää sitä Roopen loputonta säiliöö.

Itsehän tulin kotio salmarit rinnuksilla. Aika pitkälti oksentaessa meni se ilta...
Itse taisin jaksaa aamuun asti. Pieniä vaikeuksia oli pysyä pystyssä frakin mukana tulleilla lippaskengillä, kun tiet oli ihan umpijäässä. Pariin otteeseen taisin maastoutua kotimatkalla, ja aamulla oli pään lisäksi hanuri kipeä.

Mä voin samaistua tuohon. Ei musta siis nättiä saa tekemälläkään, mutta jossain juhlissa jos joutuu vetämään puku päällä, niin kyllä ahdistaa. Kovasti.

Siksi välttelen kaikkia pukupippaloita. Hyi.

Plus. Oottako ostanut joskus kauluspaitaa? Kun vyötärö on sopiva S kokoiseen paitaan, ja kaula L...se on hauskaa se.

Siksi välttelen kaikkia pukupippaloita. Hyi.

Plus. Oottako ostanut joskus kauluspaitaa? Kun vyötärö on sopiva S kokoiseen paitaan, ja kaula L...se on hauskaa se.

Mä kyllä löydän helposti ihan istuvia kauluspaitoja, mutta se paitojen silittäminen... yksi ärsyttävimmistä pikkuhommista mitä mieleen tulee.

Mä kyllä löydän helposti ihan istuvia kauluspaitoja, mutta se paitojen silittäminen... yksi ärsyttävimmistä pikkuhommista mitä mieleen tulee.

Mä oon löytäny yhden mallin mikä istuu muuten ihan jees, mutta kaulan koko on muistaakseni 4 vai 5 senttiä liian vähän.. :D

Mä oon löytäny yhden mallin mikä istuu muuten ihan jees, mutta kaulan koko on muistaakseni 4 vai 5 senttiä liian vähän.. :D

Pitää ostaa samasta paidasta myös huomattavasti isompi koko ja sitten kätevästi askarrella kahdesta paidasta yksi sopiva :D

edit:
On mullakin joissain paitamalleissa se ongelma, että hartioista sopivan kokoinen on liian pitkä. Sopivan mittainen taas puristaa hartioista. Onneksi tuo nyt ei ole kaikkien paitamallien kanssa. Ihmettelen, että ylipäätään on, ei mulla niin leveät hartiat kuitenkaan ole :D

Jotain mullistavaa on tapahtunut. Kävin salilla, ja tekis mieli mennä uudestaankin, ja lisäksi olen kirjoittamassa pakkikselle taas uutta "sisältörikasta" viestiä offtopiciin, enkä ole juonut alkoholia tänä viikonloppuna. Onko tämä noituutta?

Jotain mullistavaa on tapahtunut. Kävin salilla, ja tekis mieli mennä uudestaankin, ja lisäksi olen kirjoittamassa pakkikselle taas uutta "sisältörikasta" viestiä offtopiciin, enkä ole juonut alkoholia tänä viikonloppuna. Onko tämä noituutta?
Mutta vielähän on aikaa joko sössiä tai ehtiä nauttiin tuota alkomahoolia. Riippuen mistä kannalta haluat katsoa.

Alkoholia, negative
Nollakolaa, negative

Mukana oli eilen Deadpoolia tukemassa nollakolatölkki, mutta ei viitsinyt juoda, koska kuntoilusalin jälkeinen orastava kusihätä alkoi jo trailereiden aikana. Maltoin sentäs odotella lopputekstitkin loppuun, koska Marvel, juunous if juu nous.

Mutta vielähän on aikaa joko sössiä tai ehtiä nauttiin tuota alkomahoolia. Riippuen mistä kannalta haluat katsoa.

Alkoholia, negative
Nollakolaa, negative

Mukana oli eilen Deadpoolia tukemassa nollakolatölkki, mutta ei viitsinyt juoda, koska kuntoilusalin jälkeinen orastava kusihätä alkoi jo trailereiden aikana. Maltoin sentäs odotella lopputekstitkin loppuun, koska Marvel, juunous if juu nous.

Kumma kyllä, ei tee edes mieli juoda. Aamulla ajattelin lenkilleki lähteä. Huh.

Housuun kuseminen pitäis olla luonnollista ja ihmisten geneettinen erityispiirre, ni ei tarvis ressata tuollaisissa tilanteissa rakon kestävyydestä.

Lenkille, niin juu. Ostin oikein sitä varten takinkin yhdestä alesta. Jotta nyt keväällä on mukavempi hiihtää ja lenkkeillä.

Saldo, nolla.

Epäonnistuminen.

Päivän kunto ei riittänyt. Jo aamulla tuntui siltä että tänään ei mene burger neljällä pihvillä, joten en lähtenyt edes yrittämään.

Kohta starttaa GoT kausi kolme.

Back
Ylös Bottom