Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aikataulun late finish 27. Early finish 18. päivä. Hän on tulossa suoraan mahasta läpi, niin tiedetään päivät valmiiksi. Ellei hän sit ala itse päättämään ulostuloa.

Joo ei puhuta :D käytän harkitusti sanaa hän.

En mäkään kyllä mun koirista sanaa "hän" käytä, vaikka asiallisia kavereita ovatkin :D
Sun juttu kuulostaa nyt siltä, että pitää onnitella? Onneksi olkoon!

Negative. Ilmoitan kun on aika onnitella:D mut thanks in advance

Kyllähän sitä yleensä onnitellaan jo etukäteen, sitten kun on "se aika" niin kaivetaan esiin sikarit ja alkoholit :D Tai jotenkin noin se muistaakseni meni :D

Minä olen edelleen pahoittanut mieleni siitä kun joku viikko sitten luin instaramista "Hän"

se on kamalan kuulosta

mites,kuntit,oletteko suunnitelleet piipahtamista merillä nousevana Suvena

muistoja viime Suvesta

123.webp

merillä,sielu,lepää

Minä pidän merestä

22222.webp

merillä on hirmu kivaa

1111.webp

piipahdin myös entisessä kylpylässä, nykyisessä vastaanottokeskuksessa

3333.webp

Viimeksi muokattu:
on tuo paljousalennus kyllä mukava asia, ota kaksi maksa yksi

Yves Kimuete, 31, tuomittiin hovioikeudessa 4 vuoden ehdottomaan vankeuteen, Kenny Atoki-Embamben, 26, tuomio oli 3 vuotta 8 kuukautta ja Anzabi Jordan Mokangolle, 21, langetettiin 2 vuotta 6 kuukautta. Atoki-Embamben ja Mokangon rangaistusta alennettiin, koska kummatkin oli tuomittu aiemmin saman vyyhden käsittelyssä parin vuoden rangaistuksiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020921092201_uu.shtml

Minä pidän merestä

Voi pojat että minäkin pidän merestä. Meren äärellä olen syntynyt ja ekat kolkytvuotta elänyt. Ja elän edelleen.

Nuorena poikana tapasin tyttöäkin nimeltä Meri. Siitä en pitänyt. Poltti röökiä ja osittaista hirsutismia. En sitä montaa päivää katellukkaa. Käskin painua.

Back
Ylös Bottom