Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Steakhouse meal.
Hyvä valinta. Maistoin sitä viimeksi, kun kävin paikallisten sanoin "Myrtsin" eli Myyrmäen Burger Kingissä n. 1 kk sitten. Oli aivan syötävä tapaus.

Toinen kerta kun oon suomessa käynyt BK:ssa, on vuonna 2014, keväällä. Jolloin olin Helsingissä ilmailulääketieteellisessä
sairaalassa käymässä.

Tampereella 0 (nolla) käyntiä.

Muuten onely ulkomailla suorittanut nuo ruokailut.

Minäkään en oikeen välitä noista mäktonalts ja muista ulkomaan ravintoloista

onseny kumma ku ei isänmaassamme pysty tilaamaan äidinkielellä!

Mää kävin viime keväänä myös tuossa <70kg sarjassa, pienen yrjötaudin jäkeen.
2013 marraskuussa 57kg. Viikko tipassa ja sitten herkullisten sairaalaruokien parissa toinen viikko! -7kg :D Nyt vois olla kroppa iha kivan näkönen ku tiputtas alle 60kg...

2013 marraskuussa 57kg. Viikko tipassa ja sitten herkullisten sairaalaruokien parissa toinen viikko! -7kg :D Nyt vois olla kroppa iha kivan näkönen ku tiputtas alle 60kg...
Ihan ookooltahan tuo "noissa kiloissakin" tuntuis näyttävän tuon pienen maistiaisen perusteella...

Törkeetä!

Mulla mitään suksia edes ole:D

On tuolla yksi päivä ihan pakollista ohjelmaakin, joku elämää suurempi koulutus.

Painoin armeijassa alimmillaan 69kg ja olin 178cm. Painoa on tullu lisää 20kg ja pituutta sentti.
Armeija-aikaan saattoi paino olla vielä alle sadan... jossain ysikympin hujakoilla. Sitten en enää muistakaan, että millon olis ollut alle sata. Nyt on vähän turhan paljonkin päälle. 186cm on siunaantunut pituutta.

Näillä puheilla ruokaostoksille, ettei pääse laihtumaan. Jätetään kuitenkin se taksilla burger kingiin vielä toiseen kertaan.

Mulla mitään suksia edes ole:D

On tuolla yksi päivä ihan pakollista ohjelmaakin, joku elämää suurempi koulutus.
Koulutus, ne on noilla reissuilla se pakollinen paha, tai sitten ei... Oon koulutuksessa nähnyt kun vanhaa baarityöntekijämammaa viedään valssilla eteenpäin, oon nähnyt monta juoksua purjot poskissa, mieleenpainuva muisto on myös kun 2 m muovipalmu nostetaan saviruukkunsa kans suorille käsille palaveritilassa ja mäjäytetään lattialle, kouluttajan kullin tiskiin laitto nyt aika perus kauraa, kiertävä viinaleka perus meininkiä, fläppitaululle kouluttajan piirtämä pillu ja 30 min esitelmä sen toiminnasta ja mitä lie kaikkee muuta, jota ei kehtaa edes kertoa.

Koen koulutuksen ja paltsut sellasina mukavina asioina :D

Koulutus, ne on noilla reissuilla se pakollinen paha, tai sitten ei... Oon koulutuksessa nähnyt kun vanhaa baarityöntekijämammaa viedään valssilla eteenpäin, oon nähnyt monta juoksua purjot poskissa, mieleenpainuva muisto on myös kun 2 m muovipalmu nostetaan saviruukkunsa kans suorille käsille palaveritilassa ja mäjäytetään lattialle, kouluttajan kullin tiskiin laitto nyt aika perus kauraa, kiertävä viinaleka perus meininkiä, fläppitaululle kouluttajan piirtämä pillu ja 30 min esitelmä sen toiminnasta ja mitä lie kaikkee muuta, jota ei kehtaa edes kertoa.

Koen koulutuksen ja paltsut sellasina mukavina asioina :D
Olen tuolla korkeintaan 48h, psyyke ei kestä enempää.

Back
Ylös Bottom