Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jokohan sitä kohta jaksaisi soittaa taksin ja siirtyä baarin puolelle. Jäisi sitten ne pahimmat kännikommentit laittamatta. Vielä pystyy näemmä kirjoittamaan ilman isompia virheitä. Saavutus sekin.

K pois ja yks S lisää. Se kuulostais paljon paremmalle.

Mutta, kai se on syötävä ja saa kans mennä paneen maata. Vaikkakin hyvää tekee tälläinen koti-ilta ilman ketään ja mitään puuhaa.

No ei kyllä. Mutta ottalampulla näkee, joten voi suksia vaikka pimeessä.

Nyt paneen maata, se se on mukava harrastus. Lempi.

Öitä.

Moro! Hei onko muut spotifyn käyttäjän huomanneet että ei löydy enään samaa musiikkia kuin mitä vähän aikaa sitten? Olen ihan premium käyttäjä ollut jo pari vuotta ja nyt huomasin että ihan vanhojakin levyjä poisteltu... täytyy varmaan erota tästäkin, vai mikä lie homman nimi :(

Moro! Hei onko muut spotifyn käyttäjän huomanneet että ei löydy enään samaa musiikkia kuin mitä vähän aikaa sitten? Olen ihan premium käyttäjä ollut jo pari vuotta ja nyt huomasin että ihan vanhojakin levyjä poisteltu... täytyy varmaan erota tästäkin, vai mikä lie homman nimi :(

Uusia tulee ja vanhoja lähtee, se on normaalia. Ovat oikeudenhaltijoiden armoilla tältä osin. Jouluna tuli Beatles mukaan, hyvä syy pysyä maksavana asiakkaana :)

Uusia tulee ja vanhoja lähtee, se on normaalia. Ovat oikeudenhaltijoiden armoilla tältä osin. Jouluna tuli Beatles mukaan, hyvä syy pysyä maksavana asiakkaana :)

Nyt saattaa ehkä vaikuttaa myös se, että tuli kilpailevaksi tuotteeksi Apple Music (joka muuten on mulla käytössä). En tiedä millaisia nuo sopimuskuviot noissa on, mutta saattaahan se olla, että vievät artisteja ja/tai levyjä toisiltaan molemminpuolin. Ehkä. Tai sitten ei :D

Back
Ylös Bottom