Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo perus 40 cm näkyy olevan. Ei vettä.En ole tuolla suunnalla liikkunut, mutta vahva veikkaus että siellä on kikkelinmitta lunta ja paikoin vettä, mutta ei mitkään mahdottomat olosuhteet.
Hyvin ootte aivopessy minut. Prismassa kahtelin ku oli nii mahottoman sulosia vauvojen vaatteita.
Ei kannata vielä ostaa, kun ei ole sukupuoli tiedossa :D
Voivoi. Ei tuu tämänkään päivän lukemisesta mitään. Täytyy alkaa kahtomaa yleisurheilua neljältä.
E: Njaa, eipä tuolla nyt kovinkaa kummonen tulostaso näytä olevan...
Myö ollaa päästy (vasta) tänä vuonna hommiin! Kaks ekaa vuotta ollu lötinää. Paitsi kuukauden dissektiot ekana vuonna! Ja viime vuonna mikrobilsassa pääs pöpöjen kanssa leikkimään vähä reippaammin. Olin nii huono harjotustöiden pöytätenteissä, että assari oli huolissaan miten mun tentin käy. On tietty jotai erilaisia harkkoja ollu, mis kavereita hipelöity, mut vähä eri meininki nytSitten kun joku riittävän rohkia vanhempi tohtori päästää tekemään.
edit: Muistaakseni eka luomen sain poistaa ekana vuonna. Voi kauhia, että oli selkä märkä jännityksestä.

Minä en oo pahemmin potkupalloa kahtonu. Lontossa jonkun potkupallo pelin kävin kattoo. Ja sit eksän pelejä, mut niissä yleensä päädyin leikittää jotai natiaisia nii ei tarvinu pahemmi kahtoa muuta, ku että natiaiset ei jää autojen alle :DSä voit tuossa klo 17 alkaa kuvitteellisesti katsomaan mun kanssa Liverpoolin matsia. Paljon parempi vaihtoehto kuin joku yleisurheilu :D
Myö ollaa päästy (vasta) tänä vuonna hommiin! Kaks ekaa vuotta ollu lötinää. Paitsi kuukauden dissektiot ekana vuonna! Ja viime vuonna mikrobilsassa pääs pöpöjen kanssa leikkimään vähä reippaammin. Olin nii huono harjotustöiden pöytätenteissä, että assari oli huolissaan miten mun tentin käy. On tietty jotai erilaisia harkkoja ollu, mis kavereita hipelöity, mut vähä eri meininki nyt![]()
Minä en oo pahemmin potkupalloa kahtonu. Lontossa jonkun potkupallo pelin kävin kattoo. Ja sit eksän pelejä, mut niissä yleensä päädyin leikittää jotai natiaisia nii ei tarvinu pahemmi kahtoa muuta, ku että natiaiset ei jää autojen alle :D
Meil oli ekana vuonna lokakuussa kaks päivää ku päästii seuraamaan tk hommia. Ei saatu mitään tehä :DMeillä oli heti alusta lähtien tk:ssa työn seuraamista ja siinä taisin päästä riipimään sitä luomea jonku kansalaisen kainalosta.
Eikö niitä kavereita hipelöidä heti ekana vuonna joidenki pileiden jatkoilla? :p