Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseasiassa kyllä, laitetaanko kiinteään taksaan, vai mennäänkö ihan markkinahinnoilla?Minä näen tämän niin, että tässä ollaan nyt kehitytty oman pään ulkopuolelle ja jaetaan aivotehoja niitä tarvitseville kovimpina kulutuksen hetkinä.
Aina yksin.
Mä oon yrittäny houkutella jotakin miestä pitämään seuraa kämpälle, mutta ei ne prkl suostu tulemaan tänne! En ymmärrä.Tiedän tunteen.
Mä oon yrittäny houkutella jotakin miestä pitämään seuraa kämpälle, mutta ei ne prkl suostu tulemaan tänne! En ymmärrä.Tiedän tunteen.
Itseasiassa kyllä, laitetaanko kiinteään taksaan, vai mennäänkö ihan markkinahinnoilla?
Itse suosittelen kyllä pörssi-järkeä. Kovimpina kulutuksen hetkinä toki maksat vähän enemmän, mutta näin vkl koittaessa, järki ei monella päätä pakota, joten on ylitarjontaa markkinoilla. Se tietenkin vaikuttaa hintaan laskevasti. No laitetaanko pakettiin?
Mä oon yrittäny houkutella jotakin miestä pitämään seuraa kämpälle, mutta ei ne prkl suostu tulemaan tänne! En ymmärrä.
Mua ahistaa tuleva kersa, ku ei tiiä miten se sopii mun pilatun suoliston kanssa elelemään.Niitä luultavasti ahdistaa se sun tuleva kersa. Pelkäävät joutuvansa huijatuksi isukin rooliin :D
Mua ahistaa tuleva kersa, ku ei tiiä miten se sopii mun pilatun suoliston kanssa elelemään.
Siellä saattaa olla "muutama" kiinnike, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.Mä en selkeästikään ole ollut riittävän tarkkana. Mikäs sun suoliston on pilannut?
Kuka tulee tekee mulle ruokaa? Taliksella on nälkä!
Vaihtokauppaa, vaihtokauppaa. Maksaa voi suolalla, voilla ja nahoilla. Muusta sovittava erikseen.Minä jo luulin että ollaan päästy eroon rahasta ja puurretaan vain yhteisen hyvän ja universumin orjuuttamisen eteen.
Paikallinen Ahmed tekee sulle Pizza. Annat vähän taskusta kolikoita tai paperirahan, se ei muuta sulta halua. Ei tule etes kämpille, ellet pyydä.Siellä saattaa olla "muutama" kiinnike, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.
Kuka tulee tekee mulle ruokaa? Taliksella on nälkä!
Kerran Ahmed tehda pizza. Ahmed tulla kämpälle. Minä katsoa, komea Ahmed. Ahmed anta pizza ja mennä pois.Paikallinen Ahmed tekee sulle Pizza. Annat vähän taskusta kolikoita tai paperirahan, se ei muuta sulta halua. Ei tule etes kämpille, ellet pyydä.
No nyt NAINEN! Suuta soukemmalle, Ahmed ei astu sinun kynnystä pitemmälle. Pizzan antaa, ei muuta!Kerran Ahmed tehda pizza. Ahmed tulla kämpälle. Minä katsoa, komea Ahmed. Ahmed anta pizza ja mennä pois.
:( Nii, mutta jos...No nyt NAINEN! Suuta soukemmalle, Ahmed ei astu sinun kynnystä pitemmälle. Pizzan antaa, ei muuta!
Mä oon yrittäny houkutella jotakin miestä pitämään seuraa kämpälle, mutta ei ne prkl suostu tulemaan tänne! En ymmärrä.
En ymmärrä minäkään. Mikä näitä paikallisia uroita vaivaa?
Eikä sitä pizzaakaan voi koko ajan tilata, kun biksuposekuvaukset on heti kesäkuussa.
Nainen, EI. Hankit itsellesi uroon jostain, huutele vaikka kadulla kyykkytulostasi. Kyllä siihen joku tarttuu. Tosin, todellisuudessa se taitaa karkoittaa tehokkaammin kuin ohvi :D:( Nii, mutta jos...