Deleted member 43228
Kuulostaa erittäin ookoolle.tänään katsomaan kotimaista SamuliEndelmanin komediaa
#parhaillepaikoille
Onkohan kontsasta ookoo päästä pian kotio, tekeen kontsan hommia. Koskas se sano kotiutuvansa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa erittäin ookoolle.tänään katsomaan kotimaista SamuliEndelmanin komediaa
#parhaillepaikoille
Taas 8h unta ilman heräämistä. Tässähän alkaa olla ihmeissään!
En oo varmaan kaheksaa vuoteen nukkunu näin hyvin ku viimesen viikon aikana. Nyt ku vielä tietäs mitä tässä oiken on tapahtunu.
Joutuukoha täs tekee vielä testin... :DJos selvität siihen jonkun muun syyn kuin odotettavissa olevan perheenlisäyksen niin kerro tännekin :D
Olisi ihan mukava välillä nukkua 8h putkeen. Tai edes 6h :D
Joutuukoha täs tekee vielä testin... :D
Mulla ollu 4-5h unta putkeen perus. Joten vähän saa olla nyt ihmeissään :D Nyt on ollu hyvä kirja iltalukemisena. Vierähtää joka ilta paljon aikaa sen parissa. Oon sit menny aikasemmin sänkyyn, ettei mene aamuyöhön ennen ku malttaa alkaa nukkumaan :D Jospa tuo selittää. Saa pään nollattua hyvin. Eikä tuu ruutujen tuijottamista jne. just ennen nukkumaan menemistä.
Taas 8h unta ilman heräämistä. Tässähän alkaa olla ihmeissään!
En oo varmaan kaheksaa vuoteen nukkunu näin hyvin ku viimesen viikon aikana. Nyt ku vielä tietäs mitä tässä oiken on tapahtunu.
Nytnytnytnyt! Sivistyneesti kirjallisuuteen (Jo Nesbøn Veritimantit) olen sängyssäni tutustunut iltaisin. Yksin.Yksisarvinen on käynyt hoitelemassa.
Minä sain pilkillä ahvenen 2013 juhannuksena.
Hormonit hoitaa niin, että saat nyt nukuttua varastoon, että sitten ku se vauva syntyy, niin jaksat valvoa.Taas 8h unta ilman heräämistä. Tässähän alkaa olla ihmeissään!
Kai sitä sit on lapsi pyöräytettävä. Ei tässä muu auta.
Treenikassiin eksyny kaikkea jännää. Löyty vanha muistitikkukin :D Hyviä kuvia... :D