Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä harrastin suihkun lattiakaivon putsausta. Halvaksi tulee, kun nyt ei tee mieli edes syödä. Suosittelen.

joovittu, sama homma ja ei unohdeta sitä sylkemistä seinille ja lattialle. joo kyllä seinille ja lattialle, tupla yök

Yöks.

Eikö siellä ole yhtään rotevahkoa siivoojatätiä, joka opettaisi arvostamaan puhtautta ja siisteyttä? Kyllä Sylvi pitäisi sellaista rotia että! Vastaanhangoittelevat voisi vesiletkulla huuhdella ja lattiaharjallakin jynssätä.

Muistuipa mieleen yksi onnistunut siisteyskasvatusprojekti.

Duunissa oli kaikenlaisia seinälleroiskijoita ja lattiallepissijöitä. Sellaisia Sylvi ei suvaitse yhtään!

Koska "lattialle kuseminen kielletty" -lappu ja asiasta tiedottaminen eivät tuottaneet toivottua tulosta, otettiin aseeksi uhkaus vessakäynnin valvomisesta. Olin valmis ihan henkilökohtaisesti seuraamaan toimenpidettä ja kädestäpitäen näyttämään parempaa tähtäystekniikka. Ei auttanut. Sotku vain lisääntyi räjähdyksenomaisesti.

Nyt oli aika paljastaa viimeinen kikka. Ilmoitin, että vessaopetusta saapuu antamaan ystävättäreni Helga. Hänellä kun on paljon kokemusta virtsatesteistä 1980-luvulta, kun hän edusti DDR:ää olympialaisissa moukarinheittäjättärenä. Ihan ammattimaista valmennusta siis tarjolla.

No. Poikia taisi ruveta ujostuttamaan. Vessasiisteys alkoi kohentua. Joitakin valituksia kyllä saatiin esim siitä, kuinka ajatus Helgasta uhkasi aiheuttaa joko täyden virtsaummen tai sitten ennenaikaisen hätäpissan.

Kokonaisuudessaan tämä episodi antoi uskoa valistuksen voimaan.

Muistuipa mieleen yksi onnistunut siisteyskasvatusprojekti.

Duunissa oli kaikenlaisia seinälleroiskijoita ja lattiallepissijöitä. Sellaisia Sylvi ei suvaitse yhtään!

Koska "lattialle kuseminen kielletty" -lappu ja asiasta tiedottaminen eivät tuottaneet toivottua tulosta, otettiin aseeksi uhkaus vessakäynnin valvomisesta. Olin valmis ihan henkilökohtaisesti seuraamaan toimenpidettä ja kädestäpitäen näyttämään parempaa tähtäystekniikka. Ei auttanut. Sotku vain lisääntyi räjähdyksenomaisesti.

Nyt oli aika paljastaa viimeinen kikka. Ilmoitin, että vessaopetusta saapuu antamaan ystävättäreni Helga. Hänellä kun on paljon kokemusta virtsatesteistä 1980-luvulta, kun hän edusti DDR:ää olympialaisissa moukarinheittäjättärenä. Ihan ammattimaista valmennusta siis tarjolla.

No. Poikia taisi ruveta ujostuttamaan. Vessasiisteys alkoi kohentua. Joitakin valituksia kyllä saatiin esim siitä, kuinka ajatus Helgasta uhkasi aiheuttaa joko täyden virtsaummen tai sitten ennenaikaisen hätäpissan.

Kokonaisuudessaan tämä episodi antoi uskoa valistuksen voimaan.

Miten olisit hoitanut seuraavanlaisen skenaarion?
Entisessä duunipaikassa pyöri isoja laumoja Intialaisia. Niiden jäljiltä oli sitten vessat yleensä kauniisti sanottuna epäsiistissä kunnossa. Suoraan sanottuna oli jopa paskaa lattialla.
Noita valistettiin lapuilla, joissa oli ihan kuvalliset ohjeet miten meidän hienoissa länsimaisissa vessoissa kuuluu toimia :D Ei se kuitenkaan kokonaan ongelmaa ratkaissut.
Onneksi pääsin pois sieltä, enkä joutunut seuraamaan miten se lopulta ratkesi vai kahlattiinko siellä edelleen currynkatkuisissa eritteissä.

Eikö siellä ole yhtään rotevahkoa siivoojatätiä, joka opettaisi arvostamaan puhtautta ja siisteyttä? Kyllä Sylvi pitäisi sellaista rotia että! Vastaanhangoittelevat voisi vesiletkulla huuhdella ja lattiaharjallakin jynssätä.

eiköhän tuossa ole ongelma se 1. että nämä raukat eivät osaa suomea,eikä enklantia,niin paha niitä on komentaa
2. että toiminta on uimahallissa niin jokapäiväistynyt niin uintivalvojien asenne on saattanut juuttua asentoon "ei jaksa enää"

Minä olen tainnut käydä ja olenkin etellisen kerran huiskiropratkikolla -90luvulla

laskekaapas,kuntit,siitä minkäverran olen säästänyt käteistä

mitähän sitä sitten tänään tekisi jos uimassakäymässä vaihtoehto on: negative
a) taas kuntosalijummpailua
b) kes kustaan norkoilemaan esimerkiksi ulosteelle
c) kotioloissa norkoilua esimerkiksi kouvostomollia taas kuunnellen
d) kysy yleisöltä kortin käyttö

lukitsen vastauksen d

lukitsen vastauksen d
Onko mopo kaukana? Jos ei, käy suorittamassa koe-istunta satulalle, mieti mukavia ajoreittejä ja jos oikein haluat hekutella, niin käynnistäminen ja pieni kierrättely tekee hyvää. Lopuksi, lataa akku.

Ota myös kuva jostakin yksityiskohdasta, ja julkaise se täällä osottaen fuuterille. Saa hänkin projektillensa vauhtia.

varastossa,pihassa,kylmässä varastossa,ei lähe ilman lämmitystä käyntiin,ei jaksa ruveta lämmittelemään,suoritan sen keväämmällä vasta

ajattelin kyllä käydä nousevana viikonloppuna moottoripyöräliikkeessä katselemassa, onhan messuviikonloppu

lukitsen vastauksen d

Neuvon valitsemaan a:n. Bodaaminen kannattaa aina. Vaihtoehtojen ulkopuolelta: 1. kirjastossa käynti - pörssilehden luku businessMIEHen elkein, hihittelyä vorttumin ostosuosituksille. 2. elokuvissa käynti. Revenant-filmi. 3. NAISystävän luona visiteeraus, polkeminen pikku hikeen asti.

Voisi kyllä tässä joku päivä latailla mobedin akun. Pitäs mun uusia gummit siihen keväällä. Liikaa kulmia nykyisissä.

Mopon akku on nyt aika latailla. Monesti kuulee, että se piti, mutta unohtui.

Itse pitäis käydä lataan veneen akku, ei vaan ole jaksanut. Paatin akut kyllä jaksaa kevääseen, ne kun on syssyllä ladattu.

Back
Ylös Bottom