Veä kalju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on tottunut siihen. Uskon että ennemminkin nauttii.Eiks se satu ku repäsee tukasta?
Ei ny kaikkee tarvi kertoa!!Se on tottunut siihen. Uskon että ennemminkin nauttii.
On se sellanen!Se on tottunut siihen. Uskon että ennemminkin nauttii.
Sellanen se on!On se sellanen!
Minä oon ainaki iha kuollut. Nyt ku ois kotiorja, joka hakis mulle herkkuja Siwasta, nii ois hyvä.
Sitten saa siivota.Maksetaanko tuollaisesta työstä jotain?
Sitten saa siivota.
Muuten ei sais siivota! Ja en oo nii ilkeä komentamaan, ku oon saanu ruokaa, joten saa siivota lepposammassa ilmapiirissäEttä oikein saa siivota... On kyllä mahtava tarjous :D

Muuten ei sais siivota! Ja en oo nii ilkeä komentamaan, ku oon saanu ruokaa, joten saa siivota lepposammassa ilmapiirissä![]()
Minä oon ainaki iha kuollut. Nyt ku ois kotiorja, joka hakis mulle herkkuja Siwasta, nii ois hyvä.
Ruoka on vähä siinä ja siinä...Kyllähän noilla ehdoilla jo varmasti jonkinlainen orja luulisi löytyvän. Ainakin jos se orja saa myös ruokaa, että jaksaa sitten siivota.
Ajattelevainen yksilö! Siwa on lähin. Saa käydä myös Lidlissäkin, jos jaksaa sinne asti rämpiä. Lidlistä pitää tuoda ainakin mustikkamuffinssi. Siel ei vaa oo nii hyviä pakastepizzoja.Melkoinen domina olet kun pistät kalliista kaupasta ostoksia tekemään :D
Ruoka on vähä siinä ja siinä...
Kylläpäs sitä ollaan vaikeita! Voin leipoa kotiorjalle porkkanakakun kunhan se tuo siihen ainekset :DAinakin mun kohdalla tuossa tapauksessa myös siivoaminen olis vähän siinä ja siinä... sehän on raskasta hommaa.