Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinas itku päästä ku lähti tonne hankeen "pyöräilemään". Onneks aurasivat tien ensimmäisen kilometrin jälkeen nii pääs jotenki eteenpäin ja ehti harkkaan! Kämpälle olikin jo helpompi tulla, mutta raskasta hommaa. Jalat tarvis hieronnan.

täytyikö maata väkisin

#huutonaurua

tuokin vitsi on viimeaikoina kärsinyt pahan inflaation, ei se enää ole edes vähän hauska

Tuosta ajosta tulee kesällä 10 vuotta. Viime kesänä mietin, että ajasko uudestaan. Sitten tulin miel...eiku järkiini.

Minullakin on kaapissa avaamaton kahvipaketti. Voitin sen arvalla jostain.

Nyt pitäisi laittaa jumpparikoot jalkaan ja mennä jumpalle. En oikein tiedä huvittaako. Jos sielä onki aiva liikaa ihmisiä.

Duunista pääsis kotia varmaan nopeemmin ja vähemmillä mustelmilla jotkut nastakengät jalassa tarpomalla ku pyörän selässä... Tosin sitä pyöräähän voi pitää tukitelineenä talutellessa. Onneks on tunnin päästä edes sopivasti pimeää, ei tarvii nähdä mihin kaatuu.

onneksi pian pääsee nukkumaan
nukkuessa Minulla ei ole ollut vielä ikinä tylsää

Harvemmin nukkuessa on kyllä tylsää. Mutta nukkumaan pääsyn odottaminen on ajoittan tylsää. Kuten nyt.

odotatko,sitä,työmaalla

Minä olen 2030 uutisten: parissa

Back
Ylös Bottom