Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pidä mielessä tämä:

jos päädyt mersuun, kunniakasta paluuta rahvaampiin merkkeihin ei enää ole, koska:

naapuruston mersun aiheuttamissa kateellisissa ajatuksissa sinun taloudellisesta tilenteesta jos vaihdat mersun joskus halvempaan tuotteeseen on: rahat on loppu, ei oo enää varaa

Minun 3v foordini tuntui kuin olisi ollu vanhempikin auto, kun tänä aamula lähdin ajelemaan. Kitisi ja nitisi ja natisi. Vissiin vähän jäässä.. :D

Mutta onneksi sentään pukeutumisen puolesta ei ole kylmä. Kyllä nää pakkaset on kivempi asia kuin vesisade ja harmaus!

Onpa hyvä fiilis kun saa arkipäivänä herätä ilman herätyskelloa omiin aikoihinsa, laittaa rauhassa aamupalat ja sumpit ja lähteä salille sit kun siltä tuntuu. Ei oo pitkään aikaan ollut tilannetta (yli vuoteen), että ei olis vapaapäivänä mitään pakottavaa menoa.

hehe

Minä taas en muista koska viimeksi olisi vapaapäivänä ollut joku pakollinen meno, minä pyhitän vapaapäiväni satarosenttisesti lorvailulle, en käy etes kuntosalijumppailemassa silloin

minä pyhitän vapaapäiväni satarosenttisesti lorvailulle, en käy etes kuntosalijumppailemassa silloin

Arvostan. Itse pyrin samaan, mutta käyn kyllä kuntosalijumppailemassa koska helpompi lorvailla kun on väsyttänyt itsensä sopivasti.

Minä tässä pienen hetken lorvailen töissä luvan kanssa.

Kauhia nälkä. Tekis mieli kebabia, mutta tarjoilen itselleni vaan riisiä ja kanaa. Toissa viikolla himoitsin hampurilaista, viime viikolla pitsaa ja nyt antaisin mitä vaan kebabista. En nyt ymmärrä mistä tämä tulee. Jos se on tämä sokerittomuus tämän aiheuttanut, ei tee enää mieli mitään makeaa vaan kaikkea suolaista ja rasvaista.

kyllä

täytyisi taas jaksaa mietiskellä tätä mm. Minua ja Sanmiggia koskettavaa ongelmaa

Back
Ylös Bottom