Ota conorin fanilasit pois ja kato mendesmatsi uudestaan.. Ei olis ikinä päässy ylös ilman mendesin subiyritystä. Otti tosi painavia iskuja matossa ja yritti puhua tuomarille että matsi otettais ylös...
Mut mielipidejuttujahan nää on, hemmetin kova kaveri ja en kyllä aliarvioi ensmatsissa.
Kyllähän Conorkin antoi niin painavia kyynerpäitä matossa, että Mendes rupesi valittamaan tuomarille. Miten moni ottelija pääsee ylös Mendesin tasoisen painijan alta, kun ollaan keskellä häkkiä? Ei kovin moni.
Vaikka voitti Aldon niin conoria ei ole mun mielestä vielä testattu varsinkaan matossa. Ennen Aldoa voitot huonokuntoisesta Mendesistä ja Siveristä joista molemmat veivät Conorin maahan. Mites kun tulee isompia vastaan.
Sit vielä tuo lightweight sarja niin taitaa olla huomattavan kovempi.
Conor muuten kyl yks mielenkiintoisimpia ottelijoita. No ehkä mä oon ihan väärässä![]()
Ei se Conorkaan ollut ihan lähellä 100% ottelukuntoa, kun polvivamman takia ei pystynyt painimaan hirveästi ennen matsia ja vastustaja vaihtui täysin eri tyyppiseksi kahden viikon varoitusajalla. Silti Conor puolusti muistaakseni 3/7 Mendesin alasvientiyrityksistä. Siverin alasvientejä en itse kyllä luokittele onnistuneeksi. Itse ainakin ajattelen alasviennin vapaaottelun pisteytyksessä niin, että vastustaja pitää saada joko selälleen tai nelinkontin ja pitää siinä positiossa. Siverin kahdessa alasvientiyrityksessä Conorin perse hipaisi lattiaa ja toisessa oli käden varassa ilmassa ennen kuin nousi ylös.
Jonesin kohdalla puraa toki herätti että samaan aikaan kun monottaa kaveria polviin, myös sormi tuntuu löytyvän kaverin silmästä vähintään pariin otteeseen matsissa ja ihan suoraan sanonut iskevänsä polveen ja ettei näe siinä ongelmaa kun päähänkin saa lyödä..