Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vaan tommonen kuumakalle. Ihan hyvin kyllä työntää molemmat.onkohan Maguirella krapula
Mitenkäs tota instagrammia nyt oikein pitäis käyttää? Ei mua varsinaisesti kiinnosta seurata ketään eikä mulla oo mitään mielenkiintosta settiä kuvattavaks.
Ilmeisesti tuolla lähinnä jaetaan kuvia perseestä?

Jokos Ronnie kerkes pelaamaan?
No on se ehkä vähän rajoittunut... vaikka et nyt tarkoittanut tässä mielessä, niin määrä sijoittuu nollan ja kakkosen väliin.
Mun feedissä on kymmenen uusimman kuvan joukossa
1 kukka
1 meemi
2 taideteosta (https://www.instagram.com/briankesinger/)
3 turistikuvaa
1 omakuva (naama, pukeutunut talvivaatteisiin)
1 henkilökuva toimistokontekstista
1 koirakuvakollaasi
Toihan on joku läähättäjien sovellus lähinnä?
Mitä jos seuraa monenlaisia ja kokoisia perseitä. Eikö se oo jo aika laaja silloin? :DSiellä on kaikenlaisia kuvia. Jos sun seurattavissa on pelkästään perseitä niin sulla on aika rajoittunut seurattavien joukko![]()
Työpaikkana. Hyvä.Jumankekka se ois kokonaan kotiin 2 kk päästä itteasias perjantaina tasan 2kk. Pitäis alkaa töitä ettii oikeen urakalla intti ei oikee työpaikkana houkuttele.
Nopeesti menny aika ku mietti heinäkuus et vittu on pitkä aika. Eipä siinä hienolta tuntuu jo nyt, vaikka omalta osalta jätän bileet väliin ei vaan nappaa perseiden vetäminemän ku kahteen vuoteen juonukkaa.
Ei vittu oikeestaan oo ees aika pitkä.Jumankekka se ois kokonaan kotiin 2 kk päästä itteasias perjantaina tasan 2kk. Pitäis alkaa töitä ettii oikeen urakalla intti ei oikee työpaikkana houkuttele.
Nopeesti menny aika ku mietti heinäkuus et vittu on pitkä aika. Eipä siinä hienolta tuntuu jo nyt, vaikka omalta osalta jätän bileet väliin ei vaan nappaa perseiden vetäminemän ku kahteen vuoteen juonukkaa.
Kuulemma joku viisas sanonut että 8 vai 10. No tuppeen menee kuitenkin.Ei vittu oikeestaan oo ees aika pitkä.