Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyöräilyä -23 asteisen kelin kera? En kyllä suostuis moiseen, jösses. :DTajusin äsken, että mun pitää lähtee pyöräilee toho pakkaseen. -23. Oivoi. Eihä täs mitää jos pitäs salille pyöräillä, mut ku pakollinen harkka. Pitäs kai ees jotenki yrittää näyttää ihmiseltä, mut ei tuu onnistumaan.
Itse. En ole.
en,valitettavasti
ei ole viimeaikoina tullut paljo edes asiaa mietittyä, mutta eilen ehtoolla taas tuli mieleen, ku ei taas tämä aamu kovin kiinnostanu
jotain vaihtelu täytyisi kyllä pikaiesti keksiä, tulee pian nykyistä palvelusta 13vuotta täyteen
Ei kai tuollaseen kummempaa koulutusta tarvi, jos muuten tietää gymi ja ruokapuolta etes jotain. Jonkun pikasen kurssin käy, että voi sanoa jonkin kurssin käyneen.Kyllähän se olisi vihdoin keksittävä jotain järkevää ja mukavaa hommaa kun vielä kykenee, tai oikeastaan on pakkokin.
Jotenkin kyllä houkuttaisi ruveta personal traineriksi, niin voisi valmentaa itseään! Asialliset koulutukset vaan tuppaa sijaitsemaan jossain hevontuutissa.
Parempi vaan olla hiljaa
Ei kai tuollaseen kummempaa koulutusta tarvi, jos muuten tietää gymi ja ruokapuolta etes jotain. Jonkun pikasen kurssin käy, että voi sanoa jonkin kurssin käyneen.
Itse en ainakaan anna arvoa kurssitetuille pt:lle yhtään enempää, kun lajin parissa oppineelle. Sen verran hämäriä juttuja salilla kuulee niiden suusta, että tekis mieli korjata. Parempi vaan olla hiljaa.