Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en minä tiedä! Sa sä.
Melko vahva väite henkilöltä joka itse postailee sosiaaliseen mediaan kuvia kuorrutteisesta piparista.
Pitäis sijottaa kans vähän A-tarvikkeisiin. Deko suomi koopee houkuttas.
Onhan se. Mutta markkinat on "vähän" suppeat, jos haluat ilman dekoa moisen. Tai ilmoittele toki, jos on lyödä moinen tiskiin ilman dekoa :DDekoaminen on raiskaamista. Raiskaaminen on rikos, en tykkää.
Onhan se. Mutta markkinat on "vähän" suppeat, jos haluat ilman dekoa moisen. Tai ilmoittele toki, jos on lyödä moinen tiskiin ilman dekoa :D

Pari korruptiokierrosta on mennyt, mutta ensi viikolla odotetaan aattoon asti. Ke taidan tosin jo kinkun paistaa, joten eiköhän eka kilo mene siinä heti lämpösenä.Pipperiä ja kaffia.
Onko jouluruokaa jo monta syöty? Täällä 1 x puuro + soppa. Huomenna varmaan ruoka.
Kotona toki pian 5 kg kinkkua kulutettu, mutta ei sitä lasketa.
Mmm... Sanoppa se. Nyt tiedät, että miks jatkossa et voi enään ottaa kuin nelivedon. Näin se ainakin itsellä on mennyt.Miksei mulla oo aiemmin ollut nelivetoa!?
Tänään myös korruptiokierros yllärinä. Kiitos ei enään. Ens viikolla uusiks aattona.Pari korruptiokierrosta on mennyt, mutta ensi viikolla odotetaan aattoon asti. Ke taidan tosin jo kinkun paistaa, joten eiköhän eka kilo mene siinä heti lämpösenä.