Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko alan ihmisenä tuollainen pakko ottaa, vai onko aina ollut tapana?

Itse kun taas muutenkin sairastan harvoin, niin en yhtäkään ylimääräistä piikkiä halua ottaa. Toisaalta taitaa olla kaikki piikit vielä voimassa. Ainoa mikä uupuu on japanin aivokuume. Piti joskua ottaa varuiks töiden takia. En kyllä tykännyt ajatuksesta ottaa rokotteita turhanpantiksi, mutta oli pakko.

Kävin tänää ottaa influenssarokotteen. Ihan vaan siks etten tois mitään flunssaa tai tippuria kotiin kun tuo rouva tiineenä.

Löytyy kans kaikennäköistä rokotetta kun pitää reissata. Ja vielä pitäis varata puutiaisrokotteen kolmas piikki, että se olis voimassa sit muutaman vuoden.

En tykkää.

Minulla taitaa voimassa olla ainoastaan jäykkäkouristus (rokote). Olen niin itsekäs kusipää, etten ota rokotteita muita varten ja jos itse sairastun, sitten sairastun.

Edit. No ehkä gontsan tapauksessa voisin joustaa itsekkyydestä, en kusipäisyydestä.

Tuleva yökerhohitti, ellei jo ole...

Komppaan. Voin jo kuvitella itseni juomassa a-ainetta, tämä pauhaa niin että kaverille et saa sanaa sanottua, mutta pesukomuutteja pystymme silti keskenämme vertailemaan ja sanattomasti toistemme ilmeitä tulkiten keskustelemaan.

Onpas naisvartalo mukavavaa katseltavaa

b1d32840347053d4d845e28c9ae73cb1.gif

Back
Ylös Bottom