Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vaihtoehtoja, on

vaihtoehtoja:

a)könnätä,yksin,kotona rokennrollia kuunnellessa ja tölsyä katsellessa

b)ulkoilla,terveydeksi,yksin kapakkaan,nauttimaan,terveydeksi,perjantaiolutpullo rokennrollia kuunnellessa

En ole ikinä sammunut mihinkään. Mä vain tissuttelen.

Nyt kyllä päätin jatkossa tissutella vain kerran viikossa. Perjantaisin. Tänään on perjantai :confused:

Sellainen myös hyvää tissuttelua, että perjantaina siinä pikkuhiljaa tisauttelee.

Kunnes huomaa, että katos perkele, sehän on jo torstai.

Vuoden eka jekkuglögi.

@Mopsi80
2015-11-27 21.13.58-2.webp
Huolestuttavaa, meinas olla jekku lopussa. Pitänee täydentää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on nyt pitkästä aikaa sellainen olo, että vois olla hetken oikeasti humalassa.
E. Parasta aikaa toisaalla olis työpaikan pikkujoulutkin, mutta en ole siellä, vaan kotona saikulla. En olisi tosin muutenkaan ollut siellä. Mitä perheellinen tekee pikkujouluissa enivei.

viikon-pari?

se,hyväpuoli,siitä on kun menee imisten aikaan kapakkaan, että on myös ajoissa kotona
onko muut,kuntit,testannu tällästä takstiikkaa, minä en muista koska olisin kotiutunut reissuiltani puolenyön jälkn, useasti jo hyvinkin ennen kellonyhtätoista

tai kyllä mä muistan, sillon kun olen ollut viimeksi warttibaarissa GAYkalla, koska:sielä esiintyjä aloittaa vasta 23:30

Taisi olla tämä

Viimeksi muokattu:
Vuoden vaihtuessa on tainnut viimeksi mennä reilusti yli kahdentoista, eikä oo naisten perässäkään jaksanut juosta.

Back
Ylös Bottom