Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon mää joskus jollekki opiskelijalle saikkua kirjottanu. Vaikea kai jotain peltisepän käytännön harjotuksia on tehdä jos käsi on poikki..

En mä oikee tiiä miten noi täs opiskelussa suhtautuu saikkuun :D
Aaa, no sitten ei auta kun mennä pää kainalossa ja odotellen parempaa huomista.

Itse niin harvoin kipeä edes sen vertaa, että saikku ois mahdollista. Ala-asteelta asti jo harmittanut, kun ikinä saanut olla pois. Feikkasin sitten mahakipua kerran vuoteen :D

Joskus oli ammattikouluaikoina käsi kipsissä ja kyllä sitä koulussa tuli oltua. Tehtiin se mitä pystyi ja harjoituksiakin sitten vaan vasurilla.

Mää sain kerran verisestä puukosta käteen (töissä), jänne "melkein" poikki. Tunnin olin pois töistä, kun piti käydä ompeluksessa, antibiootilla ja labrassa. Sormi lastassa sitten seuraavat pari viikkoa.

Ite meinasin viime keväänä mennä pakolliseen harkkaan osastolta pari päivää leikkaukse jälkee, mut antoivat luvan tehä kirjallisena sen harkan. Iha hyvä toisaalta, vetäsin nii sikeet kolmen tunnin unet lääketokkurassa ruokailun jälkeen, että varmaan oisin nukkunu harkankin tyytyväisenä :D Mut tänä vuonna ei kuulemma parane olla pahemmi pois harkoista. On kuulemma "voivoi" jos on kipeenä.

Uskomatonta että olo on ollut kohta 3 viikkoa näin paska ja ainoa diagnoosi määrittelemätön akuutti ylähengitystieinfrktio. Ja pink eye.

E. Joku voisi sanoa että mulla on miesflunssa. Sanon siihen että vitut.

Viddu mitä paskaa. Normaalisti pitäs olla 10 minsan päässä määränpäässä mutta juna seisoo jossain hevon perseessä tällähetkellä varmaa tunnin päässä määränpäästä.

Eijeijei, hyvä suoritus! Nappasin jotai tomaattikastiketta kaupassa matkaan ja tajusin kaupan puolella, että olin ottanu vahingos jotai tulista tavaraa. Kävin sit vaihtamassa sen purkin ja tadaaa, mitäs mulla onkaan ruokana. Sitä väärää kastiketta :) Onneks syömäkelposta tämäkin. Mitäköhä mä oikee oon puuhannu kaupassa....

Yläkerran asujan rakki haukkuu ylhäällä, tai taitanee olla sen panon koira. Ei oma.

Onneksi en ole herkkäuninen ja toisaalta, ei etes nukuta. Perunatkin vasta kiehumassa ja sitten vetäsen uunista karjalanpaistia kylkeen. Voi veljet.

Back
Ylös Bottom