Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli ihan oluenvalintatilaisuus. Vaimokandidaatti: löytyy.
Outoo, itellä on ollut tapana maistella vain hyviä oluita, eikä tuollaisia lampaan villan makuisia vihreitä pulloja toiselta puolta maailmaa ;)

Ai niin ja huomenta kaikille. Kävin eilen saunassa ja join saunan päälle pari olusta. Siinä samalla sitten laskin, että olen viimeksi ollut juomatta yhtään olutta maanantaina. Tänään ja huomenna tulee lätkää, joten sunnuntaina vois olla ilman ja treenata. Pakkohan ne on tammikuunkin oluet joskus juoda...moneen kertaan.

Dear Eki,

Kysyn tuttavani puolesta, koska olen hänestä hieman huolissani. Sellaista oli mielen päällä, että mahtaako HI-virus tarttua erinäisissä suojaamattomissa harrasteissa. Esim. seinäkiipeily ?

T: Pinkki traktori vailla etuvaloja

Hifistelijä! Olut kuin olut. Tosin olisin ottanut Speightsin 5 malt old darkia, jos olisi ollut irtopulloina. Ei ollu, joten lammaslubrikanttiin piti tyytyä.
Olen.

Ootko siis parasta aikaa Seelannissa ? No mutta, Epicin ja 8 Wired:in olusia, eritoten jälkimmäisen Stoutit ja portterit kannattaa maistella. Ehkei ihan janojuomia, kun noissa alkaa vähän jo volttejakin olemaan.

Back
Ylös Bottom