🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Niin tuo on kyllä vähintäänkin kummallinen ajatus että protestin käsittelyssä suosittaisiin ruotsalaisia kansallisuuden takia. Sen voisin käsittää jos protesti hyväksyttäisiin suomalaisen eduksi että sitä pidettäisiin jonkinlaisena kotiinpäinvetona tai jos tämä protesti olisi hylätty. Mutta miksi ihmeessä SVOL:n hallitus erityisesti suosisi ruotsalaisia kotimaan ottelijan kustannuksella?

UFC announced today that a scheduled bout between Mirko Cro Cop and Anthony Hamilton in Seoul, South Korea has been canceled. The U.S. Anti-Doping Agency (USADA) has notified both Mirko Cro Cop and UFC that he has been provisionally suspended at this time due to a potential Anti-Doping Policy violation.

USADA, the independent administrator of the UFC Anti-Doping Policy, will handle the results management and appropriate adjudication of this case involving Cro Cop. Additional information will be provided at the appropriate time in the process.

Hamilton will be booked for a new bout on a card in the near future.

http://www.ufc.com/news/UFC-Statement-on-Mirko-Cro-Cop

Näitä käryjä pitäisi alkaa tulla paljon lisää tässä seuraavan 1-2kk parin aikana.

Jos oikein ymmärsin hurttaa lukiessani, niin Mirko ilmeisesti oli ilmoittanut olevansa veriplasma ja kasvuhormonihoidossa ja tämän perusteella. Tämä siis sen jälkeen kun USADA oli ottanut näytteet, mutta ennen kuin testitulokset oli saatu.

Itse en tällä hetkellä herroille paljon parempaa machuppia keksi. Uudet ukot voivat karsia keskenään ja tämän voittajasta hyvä testi/askelkivi jollekkin nousevalle kaverille.
Vitor voittoputkessa ja Silvalla takana 2 tappiota ja käry kielletyistä aineista + kaverit jo kerran otelleet, joten parempiakin löytyy, esim itse heittäisin:

Silva vs Hall
Belfort vs Whittaker tai Kennedy

Joo mä kanssa luulen, että vaikka Hall matsissa olisikin potentiaalia, on tuossa matchupissa liian kova riski että lopputulos olisi vaan kyttäilyä.

Kuis Silva vs Bisping? Itse aina halunnut nähdä.

Joo mä kanssa luulen, että vaikka Hall matsissa olisikin potentiaalia, on tuossa matchupissa liian kova riski että lopputulos olisi vaan kyttäilyä.

Kuis Silva vs Bisping? Itse aina halunnut nähdä.

Silva VS Moose ?
Bisping on sellainen ottelija ettei kiinnostaisi nähddä Silvaa vastaan, varsinkin kun ruvennut näyttämään matseissa koko ajan surkiammalta. Muutama vuosi sitten ehkä ihan hauska mutta toi silmävammakin taitaa vielä haitata.

Joo totta, vaikka Leites ja Dollaway matsit oli kyllä ihan hyviä Bispingiltä. En tiedä miksi, mä olen aina halunnut nähdä Bisping vs Silvan, Silvan primen aikoihin tuo matsi ei olisi kestänyt pitkään mutta ehkä se nyt olisi tasaväkisempi.

Back
Ylös Bottom